![بنتلی با نسخه ویژه عسل موفقیت شیرین را جشن می گیرد]()
در صنعت خودرو، مسابقه اغلب فراتر از اسب بخار و آیرودینامیک است. خودروسازان در حال گسترش افق های خود هستند و در قلمروهای غیرمنتظره ای که فراتر از غرش موتورها است، غوطه ور می شوند. بنتلی که به خاطر خودروهای مجلل خود شهرت دارد، با ورود به دنیای تولید عسل، مسیری بینظیر را طی کرده است و ثابت میکند که تجملگرایی فراتر از قلمرو خودروها است.
سفر بنتلی به دنیای زنبورها با تأسیس مرکز تولید عسل عالی در دفتر مرکزی آن در کرو آغاز شد. این ابتکار، بخشی از استراتژی جاه طلبانه Beyond100 بنتلی، با هدف افزایش پایداری زیست محیطی در تاسیسات Pyms Lane است. این مرکز که اکنون پر از فعالیت است، دارای 17 کندو است و بیش از یک میلیون زنبور را در خود جای داده است. گالری: Bentley Black Edition Label 5 عکس
نکته قابل توجه این
سرمایه گذاری شیرین، اعلام پنجمین برداشت عسل با نمایش عسل ویژه Black Edition Label است. بیش از 500 شیشه از این شهد لذیذ از دو کندو که در ابتدا در سال 2019 نصب شده بودند، جمع آوری شد. تیم طراحی داخلی بنتلی تخصص خود را برای ایجاد برچسب منحصر به فرد برای برچسب نسخه سیاه و 1000 شیشه عسل "معمولی" جمع آوری شده از کندوهای باقی مانده
"عسل خوشمزه بسیار انحصاری است، و ما آن را نمی فروشیم. در عوض، در رویدادهای شرکتی، بازدید از مشتریان، و اهداف خیریه، همراه با طرح های پاداش و شناخت همکاران و مسابقات هدیه داده می شود. ما دریافتیم که این یک راه هیجان انگیز برای به دست آوردن است. سباستین بندورف، مدیر برنامه ریزی تولید در بنتلی، توضیح داد که مردم در مورد اهمیت اکولوژی و نقش گرده افشان ها صحبت می کنند.
ابتکار عسل بنتلی نه تنها طعم شیرینی را به تصویر شرکت آنها اضافه می کند، بلکه به عنوان آغازگر گفتگو در مورد مسئولیت زیست محیطی نیز عمل می کند. خودروسازانی مانند بنتلی با درگیر شدن در سرمایه گذاری های غیرمتعارف نشان می دهند که جاده موفقیت همیشه با لاستیک هموار نمی شود، بلکه می توان آن را با زمزمه زنبورها و زیبایی طلایی عسل شیرین کرد.
خودروسازان در حال تولید عسل: بنتلی رکورد 1000 شیشه عسل از زنبورهای پرنده خود برداشت کرد عسل لامبورگینی یک چیز واقعی است اما فقط کارمندان می توانند آن را داشته باشند.