رئیس BMW از تصمیم خود برای ماندن در موتورهای احتراقی دفاع می کند

مقالات خودرویی
رئیس BMW از تصمیم خود برای ماندن در موتورهای احتراقی دفاع می کندبسیاری از خودروسازان عجله دارند تا تاریخ قطعی موتور احتراقی را اعلام کنند، اما BMW چندان عجله ندارد. برند لوکس باواریایی طرفدار نابودی ICE نباید عجله کرد و مردم باید آزادی انتخاب از میان انواع پیشرانه را داشته باشند. در طی ارائه‌ای در ابتکار تجاری راین-مین در فرانکفورت، مدیر عامل شرکت اولیور زیپس از تصمیم شرکت مبنی بر پایبندی به موتورهای قدیمی دفاع کرد. روزنامه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ (FAZ) به نقل از رئیس بی‌ام‌و می‌گوید که این برند لوکس نمی‌خواهد موتور احتراقی را حذف کند. مدیر اجرایی 59 ساله متولد آلمان غربی توضیح داد که امتناع از تعیین تاریخ انقضا برای ICE نشان‌دهنده فقدان ابتکار برند نیست: "باز بودن در برابر فناوری به معنای انباشته شدن تصمیمات نیست." او در ادامه به اشتباه بودن "محصولات عرضه شده" اشاره کرد و به موضوع سوخت های مصنوعی اشاره کرد. از آنجا که بیش از یک میلیارد خودرو در جهان وجود دارد، Zipse استدلال می کند که اهمیت ناوگان موجود دست کم گرفته شده است. به گفته شرکت تحقیقاتی صنعت خودرو Hedges & Company، تقریباً 1.4 میلیارد خودرو در سراسر جهان پراکنده شده است. جایگزینی تک تک ICE های موجود با یک EV در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست، و ساخت یک خودروی الکتریکی جدید نیز دوستدار محیط زیست نیست. در نتیجه، مدیرعامل بر این باور است که «سوخت‌های الکترونیکی نیز برای کارکردن خودروهای موجود بدون آسیب رساندن به محیط‌زیست مهم هستند». تویوتا، شریک BMW در توسعه فناوری هیدروژن، فکر می کند که می تواند ICE را با استفاده از هیدروژن نجات دهد. مدیران ارشد BMW استدلال کردند که اگر فروش خودروهای جدید با موتورهای احتراقی ممنوع شود، بسیاری از مردم فقط خودروهای ICE موجود خود را برای مدت طولانی‌تری نگه خواهند داشت. چرا؟ زیرا وسایل نقلیه الکتریکی هنوز هم گرانتر از همتایان بنزینی/دیزلی خود هستند و افراد زیادی در سراسر جهان هستند که نمی توانند حق بیمه را بپردازند. علاوه بر این، مقامات مختلف شرکت قبلاً گفته بودند که زیرساخت شارژ برای پشتیبانی از هجوم خودروهای الکتریکی در تمام نقاط جهان آماده نیست. بررسی 28 عکس BMW M3 CS First Drive 2024 این بدان معنا نیست که BMW از موتورهای احتراقی به ضرر خودروهای الکتریکی حمایت می کند. برای امسال، این شرکت هدف گذاری کرده است که وسایل نقلیه بدون آلایندگی 15 درصد از کل تحویل را به خود اختصاص دهند. تا پایان این دهه، پروژه های مارک مستقر در مونیخ از هر دو خودرویی که به فروش می رساند، یک دستگاه ICE نخواهد داشت. رقبای اصلی BMW اهداف بلندتری را برای خود تعیین کرده اند. مرسدس بر این باور است که می تواند تا سال 2030 "در جایی که شرایط بازار اجازه می دهد" کاملاً الکتریکی شود. از سال 2026، آئودی فقط خودروهای برقی را روانه بازار خواهد کرد و تولید خودروهای ICE را در سال 2032 پایان خواهد داد. جگوار خیلی زودتر از سال 2025 فقط برقی خواهد شد. ولوو در سال 2030 موتورهای احتراقی را کنار می گذارد، زمانی که مینی و رولزرویس گروه BMW همین کار را خواهد کرد. اگرچه کاهش سایز به سرعت در حال انجام است، BMW هنوز مدل های زیادی دارد که از موتورهای شش سیلندر خطی و V8 استفاده می کنند. همچنین یکی از آخرین برندهای لوکسی است که گیربکس دستی را با قرار دادن پدال کلاچ در M2، M3، M4 و Z4 M40i آینده با تعویض چوب عرضه می‌کند. بخش M متعهد شده است که این دو موتور با حجم بالا را حداقل تا سال 2030 حفظ کند. با این حال، V12 عظیم سال گذشته زمانی که M760i متأسفانه متوقف شد، از بین رفت. عصر یخبندان به این زودی به پایان نمی رسد: تویوتا فکر می کند هیدروژن می تواند خودروهای اسپرت را با موتورهای احتراقی نجات دهد لامبورگینی منتظر است تا قبل از بازنشستگی سوپراسپرت های ICE ببیند آیا سوخت مصنوعی آینده ای دارد یا خیر

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ