![این گشت و گذار در کارخانه متروکه ای که زمانی آلانته و تستاروسا را ساخته بود بسیار جذاب است]()
ما تورهای ویدیویی زیادی در انبارهای پر از ماشینهای رها شده دیدهایم، اما معمولاً تورهای کل کارخانههای خودروسازی را نمیبینیم. پینین فارینا این کارخانه را برای ساخت بدنه برای کادیلاک آلانته از سال 1986 ساخت و تا سال 2011 به ساخت خودروهای مختلف در آنجا ادامه داد. اکنون این کارخانه خالی از سکنه است.
آلانته روند مونتاژ عجیبی داشت. پینین فارینا بدنه این خودرو را در این کارخانه در ایتالیا ساخته و سپس آنها را روی گهواره های مخصوص نصب کرده و با استفاده از بوئینگ 747 به دیترویت ارسال می کند. بقیه تولید در کارخانه مونتاژ همترامک، جایی که خودروهای برقی مانند هامر و سیلورادو در حال حاضر ساخته میشوند، انجام شد.
پس از پایان تولید کادیلاک، این سایت برای مدت کوتاهی فراری تستاروسا و سپس پژو 406 کوپه را تولید کرد. پینین فارینا همچنین آلفارومئو بررا و اسپایدر را در آنجا ساخت و سایت را در سال 2011 تعطیل کرد.
این ویدیو اتومبیلهای آزمایشی بررا را نشان میدهد که در اواخر سال 2015 در زمین رها شده بودند. برخی از آنها هنوز از استتار استفاده شده برای اهداف توسعه استفاده میکردند. با این حال، این خودروها از آن زمان برداشته شده اند.
کف کارخانه برای بیش از یک دهه بسته بودن بسیار خوب به نظر می رسد. ماشین آلات خط مونتاژ هنوز وجود دارد و به نظر می رسد آماده حمل و نقل وسایل نقلیه است. چندین ربات نیز هنوز آنجا هستند. به طور شگفت انگیزی، برخی از نمودارهای نحوه ساخت Brera هنوز در ایستگاه های مربوطه هستند.
با این حال، دفتر در سایت کاملاً آشفته است. به نظر می رسید غارتگران ساختمان را از مس جدا کرده و ته صندلی های اتاق ناهار را دزدیده بودند. همچنین روی برخی از دیوارها گرافیتی وجود دارد. این یک منظره سورئال و غم انگیز است.
در خارج، مسیر تست هنوز تا حدی قابل مشاهده است، اما طبیعت به سرعت در حال پس گرفتن فضا است. چمن از طریق شکاف های آسفالت در حال رشد است و درختان در برخی مناطق جوانه می زنند. در اوج این سایت، نقاطی برای ارزیابی سیستم تعلیق خودرو و عبور از آب های عمیق وجود داشت.
پینین فارینا به دلایل مختلف کارخانه را تعطیل کرد. پس از بحران مالی 2008، ساخت وسایل نقلیه کوچک تبدیل به یک مورد تجاری سخت تر شد که تخصص این سایت بود. خرید شرکت ماهیندرا در سال 2015 نیز احتمالا کمکی نکرده است. طبق این ویدئو، کارخانه هیچ نشانهای از احیای مجدد تولید را نشان نمیدهد - با توجه به تاریخ عجیب و غریب آن، مایه شرمساری است.
این یافتههای انبار را بررسی کنید: یافتن انبار بزرگ اعداد را نشان میدهد-شارژر دوج همسان در زیر چندین دهه کثیفی کوروت کلاسیک، جگوار نوع E بهنظر میرسد سرکوبشده اما قابل نجات در انبار انبار بریتانیا