
موتور نمایشگاه خودرو تهران 1402 استارت خورد
در طی یک ماه گذشته، جلسات هماندیشی برگزار شده و با برنامهها و اهداف کلان مجری پنجمین نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران (اتواکسپو تهران 1402) آشنا شده ایم. این جلسات با حضور بیش از 50 رسانه فعال و تخصصی حوزه خودرو، صنعت و اقتصاد برگزار شده است.
پس از تعیین کانون ایران نوین به عنوان سازمان برگزارکننده نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران، ابتدا تورهای آشنایی برای رسانهها با هدف و زیرساختهای نمایشگاه پنجمین دوره برگزار شد.
کانون ایران نوین به مناسبت برگزاری رویداد بزرگ «اتو اکسپو تهران» که در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار میشود، رسانههای تخصصی حوزه خودرو، اقتصادی و عمومی را در جلساتی میزبانی کرد تا همفکری و تبادل نظری سازنده در باره ایدههای پویا انجام شود.

مدعوین، با آشنایی با زیرساختهای موجود و تجربه ۳۳ ساله برگزارکنندگی در حوزه بازاریابی و تبلیغات، و همچنین برگزاری بیش از ۲۰ نمایشگاه تخصصی در حوزههای مختلف، دیدگاه های خود را ارائه دادند.
کانون ایران نوین از زمان شروع فعالیت خود در سال ۱۳۶۹، تعدادی از نمایشگاههای اکسپو را در کشورهایی مانند کویت و قطر برگزار نموده است. این سازمان با بیش از سه دهه تجربه در زمینه های گوناگونی همچون بازاریابی، تبلیغات، طراحی کمپین ها و ساخت غرفه، توانسته است تجربه های ارزشمندی را به دست آورد.
مرکز ایران نوین در کنفرانس آینده خود، برنامه های خود را برای رویداد "اتواکسپو تهران" معرفی خواهد کرد.
علاقمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اُتو اِکسپو تهران به وب سایت رسمی آن به آدرس ... مراجعه کنند.
برگزاری نمایشگاه خودرو تهران با عنوانی جدید در زمستان
در ماه آبان سال ۱۴۰۲، مرکز نمایشگاههای بینالمللی شهرآفتاب تهران اعلام کرد که برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران در نیمه اول بهمن ماه ۱۴۰۲ در همین مرکز برگزار خواهد شد. این دوره نمایشگاه با تغییر مجری و عنوانی جدید برگزار میشود.
رویداد برگزار شده تحت عنوان "نمایشگاه بینالمللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته تهران" است که به عنوان مهمترین رویداد سال در این حوزه شناخته میشود. در حال حاضر، این رویداد تحت عنوان "اتو اکسپو تهران" در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار میشود.
عباس تقدسی نژاد، مدیرعامل نمایشگاه بینالمللی شهر آفتاب، اعلام کرد که پنجمین دوره نمایشگاه بینالمللی خودرو تهران برنامهریزی شده و قرار است از تاریخ ۹ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شود. این نمایشگاه در مساحتی به وسعت ۶۰ هزار متر مربع در مجموعه شهرآفتاب برگزار میشود. اولین روز این نمایشگاه صرفا به عنوان روز خبرنگاران برگزار میشود و حضور عموم مردم ممنوع است.
مریم شفیعی، مدیرعامل "کانون ایران نوین"، به عنوان مجری جدید نمایشگاه خودروی تهران انتخاب شده است. در مورد این موضوع او گفت که توقع ما این است که با توجه به تلاشهای دولت در زمینه واردات خودرو، نمایشگاه امسال تهران، جذابیت بیشتری داشته باشد و امیدواریم با استقبال زیاد فعالان این صنعت مواجه شود. به عنوان برگزارکننده نمایشگاه، ما سعی میکنیم بهترین امکانات را در اختیار شرکتکنندگان و بازدیدکنندگان قرار دهیم. برای این منظور، از تخصصهای مختلف کانون ایران نوین و تجربههای بالغ بر ۲۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۳ سال فعالیت در زمینه بازاریابی و تبلیغات استفاده میکنیم. با استفاده از تکنولوژی و الهام گرفتن از نمایشگاههای بینالمللی مرتبط، قصد داریم برنامههای متنوع و جذابی را بازنوینی کنیم و با رویکرد بازاریابی تجربهگرا، توانمندیها و محصولات شرکتها را بهتر معرفی کنیم. همچنین، تلاش خواهیم کرد تا محیطی شاد و مفرح برای خانوادهها و طرفداران خودرو ایجاد کنیم. جزئیات این برنامهها را در اطلاعرسانیهای آتی برای عموم اعلام خواهیم کرد.
زمان برگزاری نمایشگاه خودرو تهران
هفتمین نمایشگاه خودرو تهران برای تاریخ ۲۹ تیرماه تا یکم مردادماه ۱۴۰۲ در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برنامه ریزی شده است. این رویداد، یک فرصت عالی برای عرضه و معرفی جدیدترین خودروها و تکنولوژیهای مرتبط است. شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان در این نمایشگاه میتوانند از فرصتی منحصر به فرد برای مشاهده و خرید خودروهای مطلوب خود بهره ببرند.
تغییر برگزاری نمایشگاه تهران در 1402
برنامهی نمایشگاه خودرو تهران که در اردیبهشتماه ۱۴۰۲ برگزار میشد، تغییر کرده است. مرکز شهر آفتاب برای برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با حضور ۴ شرکت برگزارکننده، یک کنسرسیوم ایجاد کرده است.
درباره تصمیم جدید، لازم به ذکر است که عدم فراخوان رسمی به شرکتهای برگزار کننده نمایشگاه موضوعی است که به دلایل قابل ملاحظه ای نیاز به توجه و رسیدگی دارد. شهرآفتاب، بر اساس دلایل گوناگون، تصمیم به تدوین و اعمال این سیاست گرفته است. واکنشها و نظرات دیگران درباره این پروسه نیز درصدد بررسی این امر هستند.
شرکتهای خودروسازی بهدقت نحوه برگزاری نمایشگاه خودرو تهران را مورد بررسی قرار میدهند و هزینههای مربوط به اجرای ضعیف یک نمایشگاه را نمیتوانند قبول کنند. شرکتها ترجیح میدهند در یک نمایشگاه با ارگانیزاسیون مدیریتی و مجری متمرکز شرکت نمایند. بنابراین، برای دیدن نتایج تصمیمات مقامات مسئول، باید صبر کرد.