
برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی، قبل از هر چیز نیاز به انتخاب یک زمینه مناسب است که نتیجه نهایی بتواند رضایت بخش باشد. به همین دلیل Jacek Mulak، یک طراح لهستانی که در شرکت Cardsharper Customs فعالیت میکند، برای این پروژه از موتورسیکلت هوندا CB550 مدل 1977 استفاده کرده و آن را به یک نمونه خاص و منحصر به فرد تبدیل کرده است. همچنین طراح گرافیکی به نام Michal Cwiek نیز در این پروژه با او همکاری کرده است.
پروژهای که برای انجام آن انتخاب شده بود، توسط مالک قبلی بهطوری تغییرات خاصی داده شده بود که طراحان جدید آن را قبول نداشتند. در ابتدا، اقداماتی انجام شد که شامل حذف سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی بودند. سپس، تغییراتی اعمال شد که شامل نصب تعلیق جلویی چنگالی Showa متعلق به سوزوکی GSX-R با افزایش 25 میلیمتر ارتفاع، نصب کالیپر ترمز Tokico، استفاده از چراغهای جلویی LED، استفاده از صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik و نصب آینههای جانبی متفاوت بود.

سیستم برق و ساب فریم عقب در کلیت خود کاملاً جایگزین شده است و یک صندلی با طراحی جدید و به همراه روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ های نواری LED نیز در بخش عقب نصب شده است.
برند نامشخصی برای بستهی رینگهای 17 اینچی انتخاب شده است، همچنین تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور نصب شدهاند. از دیگر تغییرات فنی این مدل میتوان به نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و اگزوز جدید اشاره کرد.
تغییراتی که Michal Cwiek به بدنه اعمال کرده، شامل تزئین آن با نقوش طلائی روی زمینهی مشکی و خاکستری است. باک و کالیپرهای ترمز نیز به رنگ طلایی رنگ شدهاند و برخی جزئیات دیگر با روکش پولیش خورده گالوانیزه تمام شدهاند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.