
برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی، اولین و مهمترین چیزی که باید در نظر گرفته شود، انتخاب یک زمینه مناسب است. یک طراح لهستانی به نام Jacek Mulak که در شرکت Cardsharper Customs فعالیت میکند، به دنبال یک موتورسیکلت هوندا CB550 مدل 1977 رفته و آن را به یک نمونه منحصر به فرد تبدیل کرده است. او همچنین با همکاری یک طراح گرافیک به نام Michal Cwiek کار خود را انجام داده است.
نمونهای که برای انجام این پروژه انتخاب شد، توسط مالک قبلی دستخوش برخی تغییرات قرار گرفته بود که مورد پسند این دو طراح قرار نمیگرفت.
در ابتدا، سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی حذف شدند و جایگزینی برای آنها انجام شد. تعلیق جلوی موتور با استفاده از چنگالی Showa متعلق به سوزوکی GSX-R و کاهش 25 میلیمتری ارتفاع انجام شد. همچنین، کالیپر ترمز شرکت Tokico نصب شد. برای بهبود نمایش روزنه هنگام رانندگی، چراغهای LED جدیدی جلوی موتور قرار گرفت. همچنین، آینههای جانبی دیگری نیز نصب شدند که تفاوتی نسبت به آینههای اصلی داشت. برای اندازهگیری و نمایش دما و فشار، صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik نیز اضافه شد.

سیم کشی سیستم برق و زیربنای عقب به طور کامل جایگزین شده و یک صندلی جدید با طراحی بدنه قرار گرفته است. صندلی با روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ نواری LED هم در عقب نصب شده است.
برای طراحان خودروی خود، رینگ 17 اینچی از یک برند بدون نام انتخاب شد. این تغییر همراه با نصب تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور صورت گرفت. همچنین، تغییرات فنی دیگر شامل نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و سیستم اگزوز جدید نیز بود.
کاربرد نقوش طلائی روی پشت بدنه خودرو به وظیفه Michal Cwiek تعلق داشته است. همچنین، از باک و کالیپرهای ترمز نیز استفاده شده است که به رنگ طلایی درآمدهاند و برخی جزئیات دیگر نیز با روکش پولیش خورده گالوانیزه تزئین شدهاند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.