
برای تولید یک موتورسیکلت سفارشی، اولین اقدام باید در زمینه مناسب رخ دهد تا نتیجه نهایی مطلوب باشد. این همان چیزی است که Jacek Mulak، طراح لهستانی مشغول در شرکت Cardsharper Customs، در نظر داشته است. وی، در این زمینه، به موتورسیکلت هوندا CB550 مدل 1977 روی آورده و آن را به یک نمونه منحصر به فرد تبدیل کرده است. همچنین، Michal Cwiek، طراح گرافیک، نیز در این پروژه او را همراهی کرده است.
انتخاب نمونهی این پروژه ابتدا توسط مالک قبلی انجام شد که پس از آن، مالک فعلی برخی تغییرات را در آن اعمال کرد که به دو طراح دلخواه نبود.
اولین مرحله، حذف سیستم تعلیق و ترمزهای قدیمی بود. سپس، تعلیق جلو چنگالی Showa متعلق به سوزوکی GSX-R با ارتفاع کاهش یافته 25 میلیمتر، کالیپر ترمز Tokico، چراغهای جلو با تکنولوژی LED، صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik و آینههای جانبی متفاوت نصب شد.

گرهگشایی سیستم برق و ساب فریم عقب به طور کامل جایگزین شده است و یک صندلی مناسب به طرح جدید بدنه با روکش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغهای نواری LED در قسمت عقب نصب شدهاند.
برای این نمونه، رینگهای 17 اینچی از یک برند نامشخص انتخاب شده است و تایرهای Metzeler Tourance در هر دو محور نصب شدهاند. همچنین، تغییرات فنی دیگری هم صورت گرفته است که شامل نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و اگزوز جدید میشود.
مسئولیت طراحی نقوش طلائی روی زمینه مشکی و خاکستری بدنه خودرو به Michal Cwiek واگذار شده است. همچنین، باک و کالیپرهای ترمز نیز با رنگ طلایی پوشش داده شدهاند و برخی از جزئیات دیگر نیز با روکش پولیش خورده گالوانیزه مشاهده میشود.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.