
جدیدترین نسخه 911 GT2 RS Clubsport، توسط پورشه موتوراسپرت معرفی شده است. این محصول با استفاده از کیت Evo بهبود یافته است، تا در پیست عملکرد بهتری ارائه کند. طراحی جدید اصلیاً برای سری GT2، روزهای پیست و رویدادهای Clubsport طراحی شده است، تا توجه بیشتری به آیرودینامیک و عملکرد در مسافت های دراز بشود.
با توجه به گفتههای Michael Dreiser، مدیر فروش پورشه موتوراسپرت، این شرکت قصد دارد به مشتریان خود ابزاری برای رقابت در بخش GT2 ارائه دهد. مدل 911 GT2 RS Clubsport با کیت Evo، بر مبنای نسل ۹۹۱ پورشه 911 GT2 RS ساخته شده و استفاده از پیشرانه توئینتوربو شش سیلندر تخت با حجم ۳.۸ لیتر را دارد.
ویژگیهای آیرودینامیکی آن بهینهسازی شدهاند. رینگهای ۱۸ اینچی، کمک فنرهای بازطراحی شده و ویژگیهای جدید و بهبودیافته در بخش ایمنی، از دیگر ویژگیهای این مدل تشکیل میدهند.
به گفته Michael Dreiser، مدیر فروش پورشه موتوراسپرت، این شرکت قصد دارد به مشتریان خود ابزاری را ارائه دهد تا بتوانند در بخش GT2 رقابت کنند.
پیکربندی جدید مورد نظر، شامل اضافه کردن بهبودهای گسترده ای در آیرودینامیک خودرو است. از ویژگی های این بهبودات می توان به بازطراحی اسپلیتر جلو و فلپ Gurney روی بال عقب اشاره کرد. علاوه بر این، آن دارای طراحی جلوی جدید، ورودی هوا بهینه شده برای خنک کردن سیستم ترمز، رادیاتور مرکزی و تنظیم کمک فنر برای کاهش سایش تایر است.

کیت ایوو جدید، گلگیرهای جلو و عقب پهنتری ارائه میدهد، که این به معنای فضای بیشتری برای رینگهای بزرگ فراهم میکند. پهنای رینگهای جلو از ۱۰.۵ به ۱۲ اینچ و پهنای رینگهای عقب از ۱۲.۵ به ۱۳ اینچ افزایش یافته است. وجود رکابهای جانبی جدید، هماهنگی بصری بین چرخها را به ارمغان میآورد. درخروجیهای بزرگتر هوا در بخش عقب، تهویه کارآمدتری برای ترمزها و محفظه موتور فراهم میکند.
کاربرد جدید چراغهای بارانی با الزامات فدراسیون همخوانی دارد. بستهی SRO علاوه بر سیستم سریع پرکردن سوخت، لایههای جانبی قدرتمندی نیز دارد.
آخرین پیکربندی European Fanatec GT2 ، محل برگزاری مسابقه در مونزا ایتالیا را تجربه میکند. این سری شش بخش مسابقه برگزار میکند که هرکدام شامل دو مسابقهی تقریباً ۵۰ دقیقه ای هستند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.