
شرکت Monhart رنجرور اسپرت P530 را بررسی کرده و این خودرو را از نظر ظاهری و ویژگی های فنی بهبود بخشیده و به SV650 تبدیل کرده است.
منهارت با نصب قطعه MHtronik و سیستم اسپرت اگزوز با دریچههای قابل کنترل، موفق به افزایش قدرت پیشرانه به 644 اسببخار و گشتاور به 900 نیوتنمتر شده است. این دستاورد بر روی پیشرانه توئین توربوشارژ 4.4 لیتری V8 رنجرور P530 اعمال شده است که از بامو تامین شده و اصلاحات نصب شده، عملکرد خودرو را بهبود بخشیده است. قبل از انجام این بهبودی ها، رنجرور P530 قدرتی برابر با 523 اسببخار و گشتاوری برابر با 750 نیوتنمتر داشت.
سایکل SV650 به آرامی از شتاب صفر تا صد پیشمیروید. اما در مقابل، رنجرور اسپرت P530 با استفاده از سامانه Dynamic Launch، تنها در 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا میکند.
ارتفاع بدنه رنجرور اسپرت به تازگی کاهش یافته است، همچنین رینگهای جدید آن با قطر ۲۴ اینچ نیز به خشونت ظاهری آن اضافه کردهاند.

منهارت به تغییر قطعات بدنه رنجرور خودداری کرده ولی با افزودن نوار طلایی به کاپوت، سقف، بخش پایینی درها و برخی نقاط دیگر، تضاد بصری زیبایی با رنگ مشکی بدنه ایجاد کرده است.
نسل جدید خودروی اسپورت رنجرور در سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو که بر پایه پلتفرم MLA-Flex مدل لندرور ساخته شده است، به علاوهی پیشرانهی V8 توئین توربو 4.4 لیتری، قادر به سفارش و استفاده از پیشرانهی 3 لیتری شش سیلندر هیبرید-خفیف نیز خواهد بود. توان خروجی این پیشرانهها به ترتیب در مدلهای P360SE و P400SE بهترتیب 355 و 395 اسب بخار اعلام شده است، درحالیکه توان خروجی مدل پلاگین-هیبرید P440e تا به 434 اسب بخار افزایش یافته است. شعاع حرکتی مدل P440e نیز 77 کیلومتر گزارش شده است.

صفحه پشت آمپرِ اینچ ۱۳.۷ ، نمایشگر مرکزیِ اینچ ۱۳.۱ و سیستم صوتی استریو با ۲۹ بلندگو (سفارشی)، از مهمترین تجهیزات رفاهی نسل جدید رنجرور به شمار میآیند.
به علت تغییرات فنی، مدل SV650 از دریافت گواهی TÜV در آلمان محروم شده است. این موضوع باعث میشود که منهارت برای فروش آن در آلمان مشکلی داشته باشد و به دنبال خریدار در کشورهای دیگر باید بگردد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.