
لامبورگینی و فراری، دو رقیب دیرینه ایتالیایی، اولین خودروهای شاسیبلند خود را روانه بازار کردند. اوروس لامبورگینی با موفقیت فروش خود را به ارمغان آورد و نمودارهای فروش این برند را بهبود بخشید. با این حال، پورسانگوئه فراری که اولین خودرو شاسیبلند این برند است، نتوانست جایگاه قابل قبولی در بازار به دست آورد و با محدودیت تولید، فقط ۲۰ درصد ظرفیت کارخانه را تشکیل میدهد.
تیونینگ Pogea Racing: ارائه تغییرات قوی برای پورسانگوئه
شرکت تیونینگ Pogea Racing اخیراً تغییرات جدیدی را برای مدل پورسانگوئه عرضه کرده است. این شرکت، یک تیونر آلمانی است که در تغییر و بهبود مدلهای آلفارومئو و آبارث تخصص دارد و گاهاً بر روی خودروهای فراری نیز کار میکند. با تجربهای که به ۲۵ سال میرسد، Pogea Racing همواره در عرصهی تیونینگ فعالیت دارد و از نظر تخصصی در جهان خودرو مورد توجه قرار گرفته است.

مدل بهبود یافته دارای رینگهای جلویی با اندازه ۲۳ اینچ و رینگهای عقبی با اندازه ۲۴ اینچ می باشد و گلگیرهای آن به صورت برجسته طراحی شده است. Pogea Racing اولین شرکتی نیست که اقدام به تغییراتی در پورسانگوئه نموده است. در گذشته، شرکت کارلکس دیزاین نیز پروژه ای با دو رنگ خاص برای این خودرو ارائه کرده بود.
این نمونه سفارشی جدید بیشتر یک هاتچبک است تا یک شاسی بلند و در ساخت آن از فیبرکربن بسیار استفاده شده است. در بخش عقب، چهار خروجی اگزوز در قسمت میانی جای گرفته است که به خاطر آن، یادآور کوروت Z06 است. همچنین یک دیفیوزر با ظاهری تهاجمی تر برای این خودرو در نظر گرفته شده است. این کیت بدنه به صورت دیجیتالی ارائه شده و در صورت ثبت سفارش، تولید خواهد شد.

تیونر اشاره کرده که در حال توسعه پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی با قدرت بهبود یافته است. در آینده، نسخه ۸۲۰ اسببخار آن را عرضه خواهد کرد. اطلاعات در مورد گشتاور این پیشرانه ذکر نشده است، اما منتظر میرود که بیشتر از گشتاور 715 نیوتنمتری نسخه استاندارد باشد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.