
شرکت اپل نیز، همانند بسیاری از تولیدکنندگان خودرو، قصد بهروزرسانی لوگوی خود را دارد. با رشد روزافزون صنعت خودرو الکتریکی، بهروزرسانی لوگوها امری ضروری شده است. بنابراین، از سال ۲۰۲۴ همگان میتوانند لوگوی جدید اپل را روی محصولات خودشان مشاهده کنند.
شرکت اپل با نام تجاری جدید خود Blitz (رعد و برق) راهی الکتریکی برای تبدیل شدن به برند الکتریکی کامل در اروپا تا سال 2028 است. Florian Huettl، مدیرعامل اپل، برنامهریزی کرده است که امسال 15 مدل خودرو الکتریکی را معرفی کند. نشان Blitz به پیدایش قوای محرکه برقی اشاره دارد و سعی دارد تصویر پیشروی اپل در صنعت خودروسازی الکتریکی را نمایان کند.
محصول اولیهای که با لوگوی جدید رونمایی میشود، در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. اما نسخه جدید با تغییرات قابل توجهی همراه خواهد بود. شرکت اپل طرح ریزی کرده است که این لوگوی جدید را در نمایشگاه IAA Mobility امسال رونمایی کند و برای بازدیدکنندگان نیز یک سورپرایز آماده کرده است.

آخرین به روزرسانی لوگوی اپل به سال 2020 بازمیگردد، پس از پیوستن آن به گروه PSA. این گروه پس از ادغام با فیات کرایسلر بخشی از استلانتیس میشود. لوگوی جدید اپل فاصله و تفاوت زیادی با نشان فعلی ندارد، اما فضای بیشتری اطراف نشان صاعقه را فرا گرفته است و از دایره محیطی جدا شدهاست. Mark Adams، معاون طراحی اپل، گفته است که صاعقه لوگوی اپل تیزتر شده و حلقه اطرافش را قطع میکند و ظاهری پیشرفته و مدرن دارد.
اینفینیتی در هفته گذشته اعلام کرد که لوگوی خود را بهروز کرده است و نشان سهبعدی جدید و طراحی جدیدی را برای نمایندگیهای خود ارائه میدهد. اپل چهارمین شرکت خودروسازی است که لوگوی خود را بهروز کرده و به جهور و پورشه میپیوندد.
تعدادی از شرکتهای بزرگ خودروسازی از سال ۲۰۱۹ به بعد نمادها و لوگوهای خود را تغییر دادهاند. این تغییرات عمدتا به دلیل پیشرفت و رونق خودروهای الکتریکی در بازار صورت گرفته است. به عنوان مثال، شرکتهایی چون فولکسواگن، رنو، پژو، نیسان، لوتوس، کیا، جنرال موتورز و کادیلاک از برندها و نشانهای جدیدی استفاده میکنند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.