
بیابرازی هیچکس، پورشه 911 توربو جزئی بسیار مرموز و جذاب از خودروهای اسپرت مدرن است. این ماشین قادر است به راحتی در پیست و اتوبان مشقت و معتبر باشد. 911 در واقع بیش از این است و خوبی ورزیدن به شدت به آن سودمند است تا به یک خودروی روزمره تبدیل شود. اما حقیقت اصلی این است که این کوپه شتوتگارتی یک هیولاست، به خصوص اگر بدانید چگونه آن را بهبود ببخشید.
شرکت برابوس یکی از شرکتهایی است که توانسته است عملکرد خودروهای خود را بهبود بخشیده است. این شرکت بیشتر در پروژههای خود از خودروهای پورشه استفاده میکند ولی زمانی که تصمیم به انجام پروژه داغی میگیرد، نتایج بسیار شگفتانگیزی حاصل میشود. این دقیقاً همان موضوعی است که در پروژه جدید برابوس ۹۰۰ راکت آر صادق است. این پروژه بر اساس خودروی پورشه ساخته شده و توانسته است نتایج بسیار چشمگیری را به دست آورد.

با دقت و دقت، هیچ نقصی در این خودرو یافت نمیشود. یک بادی کامل برند ویستار روی قسمت خارجی خودرو قابل مشاهده است. از مواد فیبر کربن برای ارتقاء اسپلیتر جلو، خروجیهای هوای جدید در گلگیرها و دیفیوزر جدید در قسمت عقب استفاده شده است. تمام این قطعات به دلیل آزمایشهای تونل بادی که پیش از این انجام شدهاند، به عنوان مثال در سطح جدیدی از آیرودینامیک عمل کرده است.
پیشرانه 6 سیلندری پورشه با ظاهری فوقالعاده میتواند با نصب دو توربوشارژر بزرگ و استفاده از یک سیستم اگزوز اسپرت با عملکرد مسابقهای در مرحله تیونینگ قدرت خروجی را از 600 به 900 اسب بخار افزایش دهد. برای بهتر شدن عملکرد تنفس، سیستم اگزوز از جنس اینکونل مقاوم در برابر خوردگی در دما و فشار بالا استفاده شده است.

پورشه 911 توربو S با انجام تغییراتی میتواند در زمانی کوتاهتر از نسخه استاندارد، یعنی صفر تا صد را در 2.5 ثانیه به ثبت برساند. این تغییرات علاوه بر بهبود عملکرد، شامل رینگهای 21 و 22 اینچی جدید نیز است که توسط شرکت Monoblock P Platinum ساخته شدهاند.
داخل کابین، اکثر سطوح با جنس چرم مشکی با طرحهای شش ضلعی همیشگی پوشیده شده است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.