
در طی بیش از یک دهه گذشته، لانچیا به یک دوران ناامیدی وارد شده است؛ زیرا این برند ایتالیایی با تاریخچهای مجدد در مسابقات اتومبیلرانی محدود به تولید و عرضه محصولات در ایتالیا شده است. اما این وضعیت نباید همچنان به همین صورت ادامه یابد؛ زیرا گروه استلانتیس به عنوان مالک لانچیا، برنامههای فراوانی برای تحول این برند دارد.
اکنون، بهتر است به گذشته نگاهی دوباره بیندازیم و از این بهانه استفاده کنیم تا زیرمجموعه خودروهای کلاسیک شرکت منهارت که در حال حاضر در دسترس است، بهبود ببخشیم. یکی از این خودروها که همچنان مورد توجه قرار دارد، لانچیا دلتا اینتگراله می باشد. منهارت تغییراتی روی این خودرو اعمال کرده است تا آن را به یک خودروی بهتر و کارآمدتر تبدیل کند.

در سال 1989، لانچیا دلتا HF اینتگراله 16V به صورت عمومی معرفی شد. این خودرو در آن زمان در نمایشگاه ژنو معرفی شد و چند ماه بعد در رالی سن رمو 1989 پیروزی کسب کرد. دلتا HF اینتگراله با موتور 2 لیتری توربوشارژی و قدرت 197 اسب بخار در 5,500 دور در دقیقه و گشتاور 298 نیوتن متر تجهیز شده بود.
با اعمال تغییرات نرمافزاری و نصب قطعات بهروز شده، پیشرانه مورد استفاده بهبود یافته است. بهعلاوه، مجهز شدن به توربوشارژ جدید، پیستون و یاتاقان سوراخکاری شده، میللنگ Catcams، پمپ سوخت بوش و رادیاتور و فن جدید از کیفیت خروجی آن افزایش قابل توجهی به همراه داشته است. همچنین، سیستم اگزوز قدیمی پیشرانه به سیستم جدید با لوله 3.5 اینچی و دو خروجی تغییر کرده است.
با اعمال تغییرات مورد نیاز، خروجی پیشرانه با حجم 2 لیتری توربوشارژ به توان 375 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتنمتر رسیده است. راه ارسال این قدرت به چرخها از طریق گیربکس دستی 5 سرعته با بهروزرسانی و استفاده از کلاچ Sachs انجام میشود.

سیستم تعلیق اسپرت با ارتفاع کمتر و کیت ترمز Manhart Evo من هاچبک را ارتقا داده است. این کیت شامل کالیپرهای چهار پیستونه برمبو و دیسکهای 380 میلیمتری در محور جلو است. علاوه بر این، رینگهای 17 اینچی Racing Rallye از OZ و باله سقف جدید ظاهر خودرو را به طور چشمگیری تغییر داده است. داخل کابین نیز میتوان پوشش چرم آلکانترا در بخش میانی صندلیها، فرمان جدید و کفپوشهای سفارشی را مشاهده کرد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.