بررسی دنا پلاس توربو 6 دنده (MT6)

مقالات خودرویی

دنا پلاس توربو دستی با استاندارد 85گانه

موتور جدید EF7P در دو نسخه تنفس طبیعی و توربوشارژ، به زودی برای خانواده دنا پلاس عرضه می‌شود. با ورود این موتورهای جدید، تولید دنا پلاس معمولی با موتور EF7 و دنا پلاس توربو با موتور EF7TC به تدریج قطع خواهد شد. به این ترتیب، دنا پلاس توربو EF7 در حال حاضر در فاز پایانی عمر خود قرار دارد.

پیش از قطعی کامل خط تولید دنا پلاس توربو با موتور EF7، شرکت ایران خودرو برای رعایت استانداردهای جدید مجبور به ارائه یک نسخه جدید از این خودرو شد، که به آن بعنوان "دنا پلاس توربو ارتقا یافته" معروف است.

در بهار 1402، ایران خودرو خانواده خودروی دنا پلاس توربو (با مدل‌های دستی و اتوماتیک) را با سنسورهای "نور و باران" مجهز کرد و کلاس جدیدی با کد 70410 را معرفی کرد. اما در پاییز 1402، ایران خودرو کد کلاس 70411 را معرفی کرد که تفاوت‌های مهمی نسبت به 70410 دارد. در جدول زیر، این تفاوت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید:

تفاوت سری قدیم و جدید دنا پلاس توربو دستی
کد کلاس 70410 70411
فرمان برقی دارد دارد
چهار ایربگ دارد دارد
سنسور نور دارد دارد
سنسور باران دارد دارد
سنسور باد تایر (TPMS) x دارد
کنترل پایداری (ESC) x دارد
کنترل کشش (TCS) x دارد
کمکی در سربالایی (HSA) x دارد
ترمز با نیروی کمکی (HBA) x دارد
نشانگر تعویض دنده (GSI) x دارد
استاندارد ایمنی عابر پیاده x دارد

اطلاعات مورد نیاز از وبسایت ایران خودرو استخراج شده است.

بهترین جایی برای دریافت اطلاعات کامل و مشخصات رسمی دنا پلاس توربوشارژ جدید، وب‌سایت مربوط به این خودرو است. به لینک زیر مراجعه کنید تا اطلاعات دقیق و کامل را مشاهده کنید:

لینک: [لینک منبع](لینک)

قطعه‌ای که کاربر برای شما ارسال کرده‌است منظوری یا مفهوم خاصی ندارد.

قیمت دنا پلاس توربو 6 دنده در سال 1402

در ماه خرداد سال 1402، شرکت ایران خودرو پس از دریافت مجوز افزایش قیمت محصولات خود از سوی شورای رقابت، قیمت خودروهای خود را با اعمال تغییرات مورد نیاز، اعلام کرد. به عنوان مثال، قیمت مدل "دناپلاس توربو MT6" در تاریخ 17 خرداد اعلام شد.

قیمت دناپلاس توربو دنده ای
مدل 6 دنده دستی
کد کلاس 70410
قیمت پایه 408.967 میلیون
هزینه‌ قانونی 5.602 میلیون
هزینه‌ جانبی 67.479 میلیون
قیمت نهایی 482.049 میلیون

با توجه به ارزی که در جمله قبل ذکر شده، اطلاعات درباره‌ی قیمت‌ها برحسب تومان می‌باشد.

حذف ایربگ جانبی از دنا پلاس توربو دنده ای

در اواسط سال جاری، خانواده دنا پلاس توربو یک عضو جدید به نام دنا پلاس توربو 6 دنده به لیست خود افزود. این مدل با گیربکس MT6 عرضه شده و به عنوان جایگزین دنا پلاس توربو با گیربکس MT5 معرفی شده است. با توجه به برنامه‌ریزی ایران خودرو، تولید مدل‌های با 6 دنده افزایش می‌یابد و نسخه‌های با 5 دنده به تدریج از بازار حذف می‌شوند.

در حقیقت، تفاوت اصلی بین مدل توربو 5 دنده و دنا پلاس توربو 6 دنده، فقط وجود "فرمان برقی" است. اما به نظر می‌رسد از پاییز سال 1401، تغییرات دیگری در این خودرو ایجاد شده و نسخه‌های جدیدی از دنا پلاس توربو 6 دنده به بازار عرضه شده‌اند.

با آخرین به‌روزرسانی در سایت رسمی شرکت ایران خودرو، اطلاعات جدیدی درباره مدل‌های جدید دنا پلاس توربو دنده‌ای اعلام شده است. این مدل‌ها دارای دو ایربگ بوده وایربگ جانبی ندارند. قبل از این، تمامی مدل‌های تحویل داده شده دارای 4 ایربگ بودند. این تغییر برای مدل‌های هر دو نوع انتقال قدرت، یعنی «توربو 5 دنده» و «توربو 6 دنده» اعمال شده است.

آغاز تولید انبوه دنا پلاس توربو 6 دنده

در مرداد 1401، آقای کیانوش پرومجیب، قائم مقام توسعه و تولید ایران خودرو، اعلام کرد که پس از چندین ماه تولید آزمایشی، دنا پلاس توربو 6 دنده آماده ورود به بازار ایران است. او اظهار کرد که تا پایان سال جاری، حدود 15 هزار دستگاه از این محصول به مشتریان تحویل داده خواهد شد. او همچنین به بررسی امکانات جدید و تفاوت‌های این نسخه با دنا پلاس توربو 5 دنده اشاره کرد.

برای پاسخ دادن به این سوال، باید در ابتدا درباره گیربکس MT6 اطلاعاتی ارائه دهیم. این گیربکس 6 سرعته جدید بر روی راناپلاس با سقف شیشه‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. بیش از 85 درصد از قطعات این گیربکس نسبت به گیربکس BE پژو تغییر کرده یا بهبود یافته است.

ضمن توجه به داشتن بیش از 95 درصد قطعات داخلی، این مدل از ایران خودرو از نظر صرفه اقتصادی بسیار مقرون به صرفه‌تر است. اضافه شدن دنده ششم به آن منجر به کاهش آلایندگی موتور و بهبود 5 درصدی مصرف سوخت در سرعت‌های بالای 120 کیلومتر بر ساعت شده است. امکانات این مدل شامل فرمان برقی است و با دنا پلاس توربو 5 دنده تفاوتی ندارد.

لطفا متن مورد نظر را ارسال کنید تا من بتوانم آن را بهترین شکل ممکن بازنویسی کنم.

آپشن های جدید دنا پلاس اتومات

در اواخر ماه اردیبهشت سال 1401، یکی از محصولات جدید شرکت ایران خودرو، یعنی دنا پلاس توربو اتوماتیک، در یک رویداد رسمی معرفی شد. این خودرو در رنگ خاکستری، به طور معمول در غرفه ایران خودرو برای مشاهده قرار گرفت، اما تفاوت‌های آن با سایر مدل‌های دنا پلاس بسیار واضح بود.

رونمایی دناپلاس اتوماتیک آپشنال در نمایشگاه تهران

دوباره باید یادآوری کنم که مطالبه ی ما در مورد دنا پلاس توربو اتوماتیک است. در بین تمام خودروهایی که ایران خودرو در این نمایشگاه معرفی کرد، دنا پلاس توربو اتوماتیک با ویژگی شیشه دودی عقب برجسته شد. اما مخفیانه، این خودرو دارای تغییرات مهمی در سیستم داخلی است که شامل آپشن های جدید زیر است:

  •  ورود بدون کلید
  • استارت دکمه‌ای
  • مالتی مدیای جدید
  • سنسور باران
  • سنسور نور (اتولایت)
  • سنسور فاشر باد تایر

دنا پلاس توربو اتوماتیک با کد کلاس 70705 به زودی وارد بازار خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه آن مشخص نیست، اما ایران خودرو در نمایشگاه تهران اطلاعاتی در مورد این خودرو ارائه داده است و به مشتریان اشاره کرده که منتظر فروش آن باشند.

متن ارسالی شما خالی است. لطفا دوباره تلاش کنید و یا متن جدیدی ارسال کنید.

    دو محصول جدید دنا پلاس در سال 1400

    در اواخر پاییز 1399، آقای مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو، تأیید کرد که دومین خودروی تولیدی این شرکت با گیربکس 6 دنده جدید (MT6)، که دنا پلاس است، معرفی خواهد شد. بر طبق برنامه‌ریزی ایران خودرو، در سال 1400، دو خودرو دیگر نیز با این گیربکس جدید به خانواده «دنا پلاس» اضافه خواهند شد.

    • دنا پلاس بهینه با موتور +EF7 و گیربکس 6 دنده جدید (MT6)
    • دنا پلاس توربو با موتور +TC7 و گیربکس 6 دنده جدید (MT6)

    آقای حاجی اسماعیلی، مدیر پروژه گیربکس 6 سرعته ایران خودرو، اظهار کرده که گیربکس MT6 ابتدا بر روی خودروهای «دنا» نصب می‌شود و از اوایل سال 1400، این گیربکس نیز بر روی مدل «دنا پلاس توربو دستی» قرار می‌گیرد. او افزوده که در این نسخه جدید، علاوه بر ارتقای موتور، تغییرات مهمی اعمال شده است اما آپشن‌های قابل دسترس در آن با نسخه‌های پیشین MT5 یکسان خواهد بود.

    در نیمه اول سال 1400، شرکت ایران خودرو طرحی جدید از گیربکس نیمه اتوماتیک (AMT) تولید کرده و آن را بر روی مدل رانا پلاس معرفی می‌کند.

    درباره خودروی دنا پلاس بهینه که با کد +NA در ایران خودرو شناخته می‌شود، هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست. اما می‌دانیم که این خودرو از موتور +EF7 بهره می‌برد که دارای ویژگی‌های فنی مانند فناوری DVVT و پمپ روغن متغیر است. در این مدل، قدرت و گشتاور تقریبا ثابت مانده، اما مصرف سوخت به طور معمول حدود یک لیتر کاهش یافته است.

    با توجه به توضیحات منتقدان، انتظار می‌رود که امکانات و ویژگی‌های بهبود یافته دنا پلاس شامل فرمان برقی نیز باشد. اما این اطلاعات هنوز تایید نشده است و باید منتظر اعلام رسمی شرکت باشیم.

    مقایسه کیفیت دنا پلاس با دنا پلاس توربو

    در گزارش آبان ماه 99، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اولین بار با وضعیت کیفیت خودرو دنا پلاس توربو آشنا شده و نتایج جالبی را گزارش کرده است.

    بر اساس آنالیز، دنا پلاس توربو تنها خودروی دسته‌ی سه ستاره‌ی قیمتی است. از سوی دیگر، دنا پلاس معمولی در دسته‌ی چهار ستاره‌ی قیمتی قرار دارد و همراه با خانواده دارای چهار ستاره‌ی کیفیت است.

    شرکت بازرسی، به‌رغم قیمت یکسان، کیفیت خودروها را مقایسه می‌کند، ولی خودروی دنا پلاس توربو، به نظر می‌رسد کیفیت کمتری نسبت به دنا پلاس معمولی داشته باشد.

    راهنمای مالتی مدیا دنا

    در مهر ماه سال ۹۹، شرکت ایران خودرو سیستم مالتی مدیای جدیدی را بر روی خانواده خودروهای دنا معرفی کرد. این سیستم دارای ویژگی‌های جدیدی است که از شهریور ماه به بازار عرضه شد.

    • حافظه داخلی برای نصب نویگیشن
    • مانیتور 7 اینچی
    • بلوتوث برای اتصال به موبایل
    • پورت USB برای پخش فایل‌های صوتی و تصویری
    • اتصال به آی‌پاد
    • پشتیبانی از زبان فارسی

    در نتیجه، مشتریانی که با سیستم مالتی مدیا سازگار نیستند، باید از اطلاعات کاتالوگ زیر استفاده کنند:

    متن ارسالی شما خالی است. لطفا دوباره تلاش کنید و یا متن جدیدی ارسال کنید.

    افزایش ایربگ‌های دنا پلاس اتومات

    در آپدیت جدید انجام شده توسط ایران خودرو در ماه مرداد سال ۹۹، تعداد ایربگ‌ها در خودروی دنا پلاس توربو اتومات افزایش یافته است.

    با توجه به برنامه‌ی ایران خودرو، قرار است خودروی سری اول با کد کلاس 70702 به مشتریان تحویل داده شود. در ابتدا، این خودرو دارای دو ایربگ بود، اما با آپدیت تابستان 99، دو ایربگ جانبی نیز به آن اضافه شده و ایربگ‌های دنا پلاس توربو اتومات به 4 عدد افزایش یافته است.

    با افزایش تعداد ایربگ‌ها، می‌توان متوجه شد که ایران خودرو دیگر تمایلی به عرضه مدل L1 دنا پلاس با توربو و دنده‌ی اتوماتیک ندارد.


    مشخصات دنا پلاس توربو اتومات

    در ماه اردیبهشت سال ۹۹، شرکت ایران خودرو برای اولین بار، مشخصات فنی خودروی دنا پلاس توربو اتومات را منتشر کرد.

    اطلاعات بیشتری که برای این امر نیاز است ارائه دهید.

    به گفته ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتومات احتمالا ابتدا با کد کلاس 70702 به مشتریان تحویل داده خواهد شد. بنابراین، این خودرو دارای همان ویژگی‌های دنا پلاس توربو دنده‌ای کلاس 70402 است، با اضافه شدن 2 ایربگ.

    • چهار ایربگ دارد،
    • سانروف دارد،
    • جاعینکی ندارد،
    • آنتن کوسه ای (شارک فین) ندارد.

    تفاوت دنا پلاس توربو اتومات با دنا پلاس توربو دنده ای

    در تاریخ 27 دی‌ماه 96، تست زمستانی دنا پلاس توربو اتومات در کره جنوبی آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه داشت.

    در این آزمایش، علاوه بر مهندسان ایرانی و کره‌ای، مشاوران هندی نیز شرکت کردند. مراسم آزمایش جعبه‌دنده اتوماتیک در تاریخ هشتم خردادماه ۹۷ به پایان رسید.

    شرکت موترین (Motrain) تست‌هایی را برای ایران خودرو انجام داده است. این شرکت علاوه بر تخصص اصلی در تامین قطعات خودرویی، در زمینه طراحی، تولید و مشاوره فنی و مهندسی نیز خدماتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

    نکته جالب درباره دنا پلاس توربو اتومات این است که به جای سفارش یک جعبه دنده‌ی جدید به کره‌ای‌ها داده، آنرا با دستی به یک اتومات تبدیل کرده‌اند! طبق اظهارات شرکت موترین، مهندسان این شرکت برای تبدیل این خودرو به اتوماتیک، بیش از 30 قطعه از جعبه‌ی دنده را مجدداً طراحی کرده‌اند.

    مدل دنا پلاس توربو دنده ای دنا پلاس توربو اتومات
    نوع موتور EF7-TC
    حجم موتور 1645 سی سی
    جعبه دنده 5 سرعته دستی 6 سرعته اتومات 2 حالته
    قدرت 150 اسب بخار
    گشتاور 215 نیوتن متر
    شتاب 10 ثانیه 9.5 ثانیه
    سرعت 205 کیلومتر برساعت
    استاندارد یورو4 قابل ارتقا به یورو5
    مصرف ترکیبی 7.94 لیتر 8.1 لیتر

    ایران خودرو برای دنا پلاس توربو اتومات، از یک جعبه دنده دو حالته به نام "اسپرت" و "زمستانی" استفاده می‌کند. جالب است که میزان مصرف سوخت ترکیبی برای هر دو مدل، تقریبا یکسان اعلام شده است.

    ایران خودرو در بخش تجهیزات، آپشن‌هایی که برای دنا پلاس توربو دنده‌ای موجود بود را به دنا پلاس توربو اتومات نیز اضافه کرده است. به همین دلیل، هیچ تفاوت آپشنی بین دو مدل دنده‌ای و اتومات این خودرو وجود ندارد. مهم‌ترین آپشن‌های ارائه شده برای دنا پلاس توربو اتومات به شرح زیر است:

    • سانروف
    • دو ایربگ
    • کروز کنترل
    • تریم تک رنگ (فقط مشکی)
    • رینگ 16 اینچ آلومینیومی جدید
    • ترمز دیسکی عقب
    • طرح جدید سردنده و گردگیر
    • روکش چرمی فرمان با دوخت قرمز
    • موکت کفی خودرو با آرم توربو و نوار قرمز رنگ 

    تفاوت دنا پلاس اتومات با دنا پلاس دنده ای

    سوال اصلی برخی از مشتریان این است که آیا دنا پلاس اتوماتیک در غیر از جعبه‌ی دنده‌ی اتوماتیک، تفاوت‌های دیگری با دنا پلاس دنده‌ای دارد یا خیر؟ پاسخ واضح این است که هیچ تفاوتی وجود ندارد.

    براساس گفته‌های سایت ایران خودرو، دنا پلاس اتومات هیچ تفاوت معمولی با دنا پلاس دنده‌دار ندارد. به عبارت دیگر، هر دو این مدل‌ها دارای 5 آپشن مشابه هستند، و ایران خودرو تصمیم گرفته همین اطلاعات را ارائه دهد، بنابراین هیچ اختلاف قابل توجهی وجود ندارد.

    لطفاً پاراگراف مورد نظرتان را برای من ارسال کنید تا بتوانم آن را بهترین شکل ممکن بازنویسی کنم.

    تفاوت دنا پلاس توربو با دنا پلاس معمولی

    در آخرین هفته از آذرماه 96، ایران خودرو با حضور رئیس مجلس، تولیدانبوه دنا پلاس توربو را آغاز کرد. این خودرو در مدل 97 به مشتریان تحویل داده شد. اما چه تفاوت‌هایی با دنا پلاس قبلی دارد؟

    لطفا پاراگراف مورد نظر خود را ارسال کنید تا بتوانم آن را بهبود بخشم و بازنویسی کنم.

    دنا پلاس توربو دارای طراحی ویژه‌ای است که آن را از دنا پلاس معمولی متمایز می‌کند، به علت رینگ‌های بزرگ و طرح جدید آن. همچنین، کابین این خودرو دارای تجهیزات مشابه کابین دنا پلاس است، اما با سه ویژگی جدید بیشتر، شامل:

    • طرح جدید سردنده و گردگیر آن
    • روکش چرمی فرمان با دوخت قرمز
    • موکت کفی خودرو با آرم توربو و نوار قرمز رنگ

    تفاوت بین دنا پلاس و دنا پلاس توربو، مشابه تفاوت بین سورن و سورن توربو است. ایران‌خودرو در هر دو مدل از پیشرانه EF7 یورو 4 استفاده می‌کند که باعث بهبود مصرف سوخت و شتاب خودرو می‌شود.

    با توجه به حقیقت که حجم دقیق پیشرانه 1646 سی‌سی است، مشخص است که ایران‌خودرو تلاش می‌کند این حجم را به 1.7 لیتر گزارش دهد. با این حال، حقیقت این است که حجم واقعی آن 1646 سی‌سی می‌باشد و هیچ گونه گردکردنی ندارد.

      دنا پلاس دنا پلاس توربو
    پیشرانه 1.6 لیتری EF7 1.6 لیتری EF7 توربو
    قدرت 115 اسب‌بخار 150 اسب‌بخار
    گشتاور 157 نیوتن‌متر 215 نیوتن‌متر
    سرعت 190 کیلومتربرساعت 205 کیلومتربرساعت
    شتاب 13.5 ثانیه 10 ثانیه
    جعبه‌دنده 5 سرعته دستی 5 سرعته دستی
    مصرف جاده‌ای 6.2 لیتر 5.7 لیتر
    مصرف ترکیبی 7.7 لیتر 7.3 لیتر
    وزن 1258 کیلوگرم 1262 کیلوگرم
    سایز چرخ 195/60R15 205/50R16

    اطلاعات فوق از سایت رسمی ایران خودرو جمع‌آوری شده است.

    تفاوت دنا پلاس با دنا معمولی

    باید دانست که دنا پلاس به عنوان اولین نسل از فیس لیفت دنا مطرح است. این فیس لیفت، با تغییرات کوچکی که داشته است، موفق شده است بازه قیمتی دنا را به سمت بالا جلب کند.

    دنا پلاس در پاییز سال 95 معرفی شد و ایران خودرو این خودرو را به خطوط تولید خود در زمستان همان سال برد. نهایتاً، اولین نسل آن به نام مدل 96 وارد بازار شد. تفاوت‌های اصلی دنا پلاس نسبت به دنا معمولی، در ظاهر و تجهیزات آن است. برخی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ظاهری دنا پلاس شامل:

    •  تغییر نمای جانبی (خط جانبی و لچکی عقب)
    • تغییر قاب آینه های جانبی
    • جلوپنجره اسپرت‌‌تر با ابعاد بزرگ‌تر
    • تجهیز چراغ‌های جلو و عقب به نئون
    • نوار کرومی دور شیشه
    • دستگیره‌های کرومی در

    بله مطمئنا. لطفاً پاراگراف اولیه را ارسال کنید تا برایتان بازنویسی کنم.

    در زمینه تجهیزات، ایران خودرو آپشن‌های جدیدی را به دنا پلاس اضافه کرده است که قبلا در این خودرو وجود نداشته‌اند. این آپشن‌ها باعث شده‌اند تا تجربه کاربری دنا پلاس بهبود یابد.

    • جاعینکی (*)
    • سانروف (*)
    • دوربین عقب
    • چراغ دی لایت
    • کفپوش موکتی
    • ایربگ های جانبی جلو (*)
    • سیستم پشتیبانی از نویگیشن (*)
    • نورپردازی فضای پای سرنشین یا فوت لامپ
    • آنتن سقف کوسه‌ای یا شارک فین (*)

    آپشن‌هایی که با علامت (*) مشخص شده‌اند، از سال 97 به بعد، از روی تجهیزات استاندارد دنا پلاس حذف شده‌ است!


    تفاوت دنا پلاس با دنا معمولی

    باید دانست که دنا پلاس به عنوان اولین نسل از فیس لیفت دنا مطرح است. این فیس لیفت، با تغییرات کوچکی که داشته است، موفق شده است بازه قیمتی دنا را به سمت بالا جلب کند.

    دنا پلاس در پاییز سال 95 معرفی شد و ایران خودرو این خودرو را به خطوط تولید خود در زمستان همان سال برد. نهایتاً، اولین نسل آن به نام مدل 96 وارد بازار شد. تفاوت‌های اصلی دنا پلاس نسبت به دنا معمولی، در ظاهر و تجهیزات آن است. برخی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ظاهری دنا پلاس شامل:

    •  تغییر نمای جانبی (خط جانبی و لچکی عقب)
    • تغییر قاب آینه های جانبی
    • جلوپنجره اسپرت‌‌تر با ابعاد بزرگ‌تر
    • تجهیز چراغ‌های جلو و عقب به نئون
    • نوار کرومی دور شیشه
    • دستگیره‌های کرومی در

    بله مطمئنا. لطفاً پاراگراف اولیه را ارسال کنید تا برایتان بازنویسی کنم.

    در زمینه تجهیزات، ایران خودرو آپشن‌های جدیدی را به دنا پلاس اضافه کرده است که قبلا در این خودرو وجود نداشته‌اند. این آپشن‌ها باعث شده‌اند تا تجربه کاربری دنا پلاس بهبود یابد.

    • جاعینکی (*)
    • سانروف (*)
    • دوربین عقب
    • چراغ دی لایت
    • کفپوش موکتی
    • ایربگ های جانبی جلو (*)
    • سیستم پشتیبانی از نویگیشن (*)
    • نورپردازی فضای پای سرنشین یا فوت لامپ
    • آنتن سقف کوسه‌ای یا شارک فین (*)

    آپشن‌هایی که با علامت (*) مشخص شده‌اند، از سال 97 به بعد، از روی تجهیزات استاندارد دنا پلاس حذف شده‌ است!


    بررسی انواع دنا ایران خودرو

    با مراجعه به این لینک می‌توانید اطلاعات کاملی درباره دنا معمولی و دنا پلاس ایران خودرو را مشاهده کنید. همچنین، برای آشنایی بیشتر با خانواده دنا و بررسی ویژگی‌ها و تفاوت‌های دنا پلاس، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

    اگر شما مالک یک خودروی دنا یا دنا پلاس هستید، پیشنهاد می‌کنم مقاله زیر را بررسی کنید تا آخرین قیمت‌های قطعات پرمصرف برای این خودروها در بازار لوازم یدکی را مشاهده کنید. همچنین در این مقاله اطلاعات کاملی در مورد مشخصات و نوع روغن مورد استفاده در این خودروها را به دست بیاورید.

    برای دریافت دفترچه راهنمای خودرو مدل‌های دنا و دنا پلاس و همچنین دفترچه راهنمای دیگر محصولات ایران خودرو، مقاله مربوطه را مطالعه کنید.


    نتایج قرعه کشی ایران خودرو

    جهت آشنایی با روش‌های ثبت نام در قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو و پیش‌فروش، مانند مشاهده آمارهای فروش و اخبار مرتبط، و همچنین اطلاع از تعداد ثبت‌نام‌ها و برندگان قرعه‌کشی، می‌توانید مقاله مرتبط را مطالعه فرمایید.

    سوال یا نظری دارید؟

    name
    email
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود
    جستجو
    منوی اصلی
    پشتیبانی

    شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

    تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

    پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

    دستیار هوشمند - آنلاین

    سلام
    من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

    میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
    و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

     logo اپلیکیشن خودرو شاپ