در پیچ غم انگیز سرنوشت، قطعات تویوتا این لوتوس را با مشکلات الکتریکی مواجه می کند.

مقالات خودرویی
در پیچ غم انگیز سرنوشت، قطعات تویوتا این لوتوس را با مشکلات الکتریکی مواجه می کند.دیدگاه مشترکی که بین علاقه مندان در مورد وسایل نقلیه مدرن لوتوس مشترک است این است که اگرچه قطعات ساخت بریتانیا ممکن است اغلب خراب شوند، قطعات عرضه شده توسط تویوتا قابل اعتماد هستند. این ویدئو که مشکلات یک Evora 2013 را مستند می‌کند نشان می‌دهد که گاهی اوقات حتی قطعات تویوتا نیز می‌توانند مشکلاتی ایجاد کنند. این Evora به فروشگاه Car Wizard وارد شد زیرا گیربکس اتوماتیک هنگام حرکت از دنده خارج می شد و به حالت خنثی می رسید. شایان ذکر است که موتور و گیربکس وسط این لوتوس معمولاً در بسیاری از محصولات تویوتا از آن دوران یافت می شود. در واقع، تویوتا 3.5 لیتری 2GR-FE V6 چیزی است که در خودروهای کمری، آوالون، سینا و سایر خودروهای اواسط دهه 2000 تا 2010 پیدا می‌کنید. نسخه‌های بعدی Evora از نسخه‌ی سوپرشارژ این نیروگاه استفاده می‌کنند، مانند نسخه GT410 با قدرت ۴۱۰ اسب بخار که در تصویر زیر نشان داده شده است. گالری: 2020 Lotus Evora GT410 10 Photos بعد از اینکه تغییر بی‌درنگ به حالت خنثی اتفاق افتاد، خودرو به راننده اجازه نمی‌دهد دنده دیگری را تغییر دهد. بدون اینکه بخواهد به پارک برسد، راننده نمی تواند کلید را برای خاموش کردن موتور بچرخاند. برای حل موقت مشکل باید از ابزار اسکن استفاده کنید یا باتری را از برق بکشید. اما مشکل در نهایت برمی گردد. کار بر روی این لوتوس مانند یک کار جهنمی به نظر می رسد زیرا دسترسی بسیار کمی به موتور نصب شده در وسط وجود دارد. یک فایروال در جلوی آن و یک فضای ذخیره سازی کوچک در عقب وجود دارد. ورودی مانع از دیدن کل سیلندرهای V6 می شود. پس از ساعت‌ها تشخیص، تکنسین‌ها معتقدند که این مشکل در واقع به دلیل مشکل در دسته سیم‌های عرضه‌شده توسط تویوتا یا یک ماژول شکسته است، نه خود گیربکس. به طور تصادفی، این مهارها یک نقطه شکست شناخته شده برای تویوتا از اوایل دهه 2010 است. تنها راه حل مشکل تعویض آن است. Evora News: Lotus Elise، Exige و Evora تولید به پایان رسید، راه را برای Emira 2020 Lotus Evora GT نکات رانندگی: سنگ های جایگزین شخصی در نظرات یوتیوب گزارش می دهد که این مشکل را با Evora خودش دارد "من یک لوتوس یکسان داشتم. مشکل مشابه. معلوم شد سیم زمینی شل به ECU است. وقتی موتور داغ می شود، زمین سست می لرزد و از دست می رود. تماس بگیرید" این شخص نوشت. افرادی که در انجمن‌هایی که تویوتای این دوره دارند، مشکلات سیم‌کشی مختلفی را گزارش می‌کنند که منجر به مشکلات متعدد می‌شود. به عنوان مثال، فردی که یک سینا 2012 دارد می گوید: "تاکنون نقص ها به چراغ ها، پنجره ها، قفل ها، درهای برقی/بالابر، زنگ هشدار محدود می شود. گاهی اوقات هیچ چیز کار نمی کند، گاهی اوقات همه آن، گاهی اوقات چند چیز کار می کند." به طور مشابه، شخصی با یک کمری 2013 ادعا کرد که مشکلاتی در مورد روشن نشدن موتور و کار نکردن چراغ های گیج وجود دارد. با این حال، یک حساب دیگر ادعا می کند که چشمک زن ها کار نمی کنند و موتور خاموش است. بنابراین اگر به یک لوتوس مدرن فکر می کنید زیرا فکر می کنید تمام قطعات تویوتا آن را نیمه قابل اعتماد می کنند، پیشنهاد می کنیم کمی بیشتر تحقیق کنید.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ