سرویس ادواری کرمان موتور در 1402

اخبار خودرو

بازدید رایگان زمستانی ویژه کی‌ام‌سی T8

شرکت کرمان موتور به مناسبت فصل زمستان دیگر یک کمپین برگزار می‌کند. در این کمپین، مشتریان می‌توانند از تاریخ 5 تا 14 دی ماه به بازدید و سرویس رایگان زمستانی سواری خود اقدام کنند. این فعالیت برای 9 روز کاری برگزار می‌شود.

این کمپین ویژه برای همه خودروهای کیا مدل T8 اعم از خودروهای تحت گارانتی و غیر گارانتی ارائه می‌شود. این برنامه شامل ارائه قطعات رایگان مانند روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا، همراه با خدمات سرویس دوره‌ای رایگان برای خودروهای KMC T8 می‌باشد.

خدمات رایگان دیگر این طرح شامل کنترل عملکرد کلاچ، به‌روزرسانی نرم‌افزار موتور با دستگاه عیب‌یاب، کنترل عملکرد سیستم تهویه هوا، کنترل عملکرد سیستم خنک‌کننده موتور، کنترل عملکرد دستگاه پاک‌کن برف، بازدید سطح مایع شیشه‌شور و کنترل عملکرد سیستم نوری خودرو می‌شود.

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور برگزار می‌شود. جهت اطلاع از آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش ، متقاضیان می‌توانند به وب‌سایت کرمان موتور به آدرس https://kermanmotor.com/dealers/1 مراجعه نمایند. همچنین، اقدام به اخذ نوبت اینترنتی از طریق لینک https://www.bamkhodro.com/onlinereservation/ قابل انجام است.

بازدید زمستانه رایگان برای خودروهای هیوندای

شرکت KTL در آذر 1402، برای خودروهای هیوندای خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد و طرح بازدید تخصصی زمستانه رایگان برای سیستم گرمایش خودرو از تاریخ 11 تا 30 آذر ماه برگزار می‌شود.

در طرح حاضر، مالکان و دارندگان خودروهای هیوندای می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز KTL در سراسر کشور، از خدمات مختلفی از جمله بازدید ضد یخ، سیستم گرمایشی، باتری، تیغه‌های برف پک کن، تعویض تایرها و در صورت امکان بازدید گرمکن صندلی با پوشش گارانتی بهره‌مند شوند. همچنین، آن‌ها می‌توانند از مشاوری فنی از کارشناسان حرفه‌ای شرکت KTL که در نمایندگی‌های مجاز این شرکت مستقر هستند، بهره ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر از آدرس و شماره تماس نمایندگی‌های مجاز، می‌توانید به وب‌سایت شرکت KTL مراجعه نمایید.

رتبه دوم شرکت کرمان خودرو در ارزیابی مشتریان

در آذر ماه سال 1402، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL) توانست رتبه دوم را در یک نظرسنجی از مشتریان در سه ماهه دوم همان سال به دست آورد و به سوی افتخارات بیشتر حرکت کند، زیرا یک برگ زرین دیگر به سبده افتخارات خود افزود.

گزارش شرکت KTL نشان می‌دهد که با رعایت اهداف مشخص شده، توانسته است رضایت مشتریان خود را در زمینه‌های عملکردی، ادراکی و اثربخشی به حداکثر برساند. با بهبود فرایندها و رویه‌های مورد بررسی، KTL موفق به کسب رتبه دوم در ارزیابی ISQI شده است، که این رتبه بالاتر از متوسط صنعت می‌باشد.

جعل عنوان امداد خودرو کرمان موتور و هشدار به مشتریان

در مهر ماه سال ۱۴۰۲، شرکت امداد خودرو کرمان موتور هشدار داده است که عنوان تقلبی زیر را برای دارندگان خودروهای کرمان موتور انتشار داده است:

اطلاعیه مهم: با سلام و احترام به مشتریان عزیز، به دنبال اینکه برخی افراد بدون مجوز عنوان خود را به عنوان امداد خودرو کرمان موتور جعل کرده و کارت طلایی امداد را به فروش می‌رسانند، به شما اعلام می‌کنیم که برای درخواست خدمات امدادی تنها باید با مرکز تماس شرکت با شماره 021-42724 تماس بگیرید یا درخواست خود را از طریق اپلیکیشن کرمان موتور ثبت کنید. از حمایت شما سپاسگزاریم.

طرح سرویس تابستانی برای پیکاپ T8

در ماه مرداد 1402، شرکت کرمان موتور با برگزاری کمپین "همیشه به سفر" در بخش خدمات پس از فروش فعالیت خود را آغاز کرده است. این کمپین جدید شامل تمامی مالکان خودروهای T8 می‌شود و از تاریخ 14 تا 26 مردادماه 1402 برگزار می‌شود. در این کمپین، مالکان خودروهای T8 از مزایای ویژه و خدمات جذاب ارائه شده توسط شرکت کرمان موتور بهره مند خواهند شد.

طرح سرویس تابستانی کی ام سی تی8

هدف از این کمپین، شناسایی و پیشگیری از مشکلات در حین سفر و کاهش هزینه‌های تعمیرات برای مشتریان است. این کمپین شامل خدمات مختلفی است که به مشتریان ارائه می‌شود.

  • فیلتر روغن رایگان
  • روغن دیفرانسیل رایگان
  • اجرت سرویس دوره ای رایگان (شامل اجرت تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، اجرت تعویض فیلتر هوای موتور و اتاق، اجرت تعویض فیلتر بنزین، اجرت تعویض روغن دیفرانسیل)
  • بازدید رایگان و کنترل عملکرد (شامل: اتصالات برقی و کانکتورها، لوله ها و اتصالات، تسمه ها، خلاصی پدال ترمز و رگلاژ ترمز دستی، ترمز و لنتها، مکانیزم فرمان و باد تایر، سیستم خنک کاری موتور، کمک فنرها، اگزوز، کلیه چراغ های داخلی و خارجی و آچار کشی خودرو)
  • بازدید رایگان سیستم 4WD و کنترل عملکرد با دستگاه اسکنر

این کمپین در تمام نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش کرمان موتور در سراسر کشور به صورت سراسری برگزار می‌شود. افراد علاقمند می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور، آدرس نزدیک‌ترین نمایندگی خدمات پس از فروش را مشاهده کرده و یا از طریق سامانه اینترنتی، نوبت خدمات پس از فروش را رزرو کنند.

خدمات کرمان موتور برای توسان و سانتافه

در خرداد ماه سال 1402، شرکت تجارت بین‌المللی و پشتیبانی کرمان خودرو (KTL)، نماینده رسمی خودروهای سواری شرکت هیوندای در ایران، اعلام کرد که برنامه‌ای برای بروزرسانی سیستم الکترونیکی و تعویض قطعه کیت رایگان برای خودروهای سانتافه و توسان ارائه می‌دهد. این خدمات با شرایط گارانتی در شبکه نمایندگی‌های مجاز شرکت در دسترس است.

خدمات پس از فروش شرکت KTL با بیش از 70 نمایندگی مجاز در سراسر کشور، امکان ارائه خدمات پس از فروش برای تمامی خودروهای هیوندای را فراهم می‌کند. مشتریان می‌توانند برای استفاده از این خدمات، آنلاین از وب‌سایت www.ktl-co.com نوبت گرفته یا به صورت حضوری به نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنند.

کی ام سی T8 وارد ناوگان امدادی شد

کرمان موتور در اسفند ماه سال ۱۴۰۱، خودرو پیکاپ کی‌ام‌سی T8 را به عنوان خودرو امدادی برای نیروهای امداد و خدمات جاده‌ای معرفی کرد. این خودرو در حال تجهیز شدن بوده و از تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ آماده استفاده از آن برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان بم و دیگر شرکت‌ها در جاده‌های کشور می‌باشد.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

Kerman Motor is the only group that uses four-wheel-drive rescue vehicles in its rescue fleet, enabling it to provide services to customers even in tough conditions. The equipment of these vehicles includes an inverter, water tank, air pump, and Heavy Duty toolbox.

کی ام سی تی8 در ناوگان امداد کرمان موتور

تاچ دستکه برای T8های امدادی طراحی شده است و دارای ورودی‌های سه طرفه با قفل‌های داخلی است. قسمت عقب آن به صورت برقی باز می‌شود. داخل کنوپی T8 نورپردازی دارد و دارای کشوهایی با قابلیت تحمل بار تا 200 کیلوگرم است. وجود شیر آب، خروجی برق، پمپ باد و سایر امکانات کمکی در بخش عقب، ارائه خدمات در محل مشتری و انجام خدمات مختلف را آسان‌تر می‌کند.

برای دریافت خدمات اضطراری، مشتریان عزیز می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱-۴۲۷۲۴ تماس بگیرند یا به دفتر مرکزی ما مراجعه کنند.

تغییر شرایط گارانتی کرمان موتور

در ماه بهمن سال 1401، ابطال گارانتی خودروها به دلیل عدم انجام سرویس اولیه، یکی از شرایط اصلی بود که وزارت صنعت برای مدت دو سال اجرای آن را تصویب کرد. طبق این قانون قدیمی، اگر پس از گذشت 5 ماه از تحویل خودروی صفر کیلومتر، سرویس اولیه آن انجام نشود، گارانتی این خودرو باطل می‌شد. همچنین، خودروهایی که در این مدت برای سرویس اولیه مراجعه می‌کردند، باید حداقل 1000 کیلومتر را پیموده باشند.

اگر به تازگی اخبار را دنبال کرده باشید، مطلع خواهید شد که وزارت صنعت از آخرین دهه اردیبهشت ماه این قانون را لغو کرده است. از همان زمان، کرمان موتور نیز شرایط گارانتی محصولات خود را تغییر داده است. به گفته مشتریان، خدمات گارانتی اولیه کرمان موتور باید تا حداکثر 6 ماه بعد از تحویل خودرو یا پس از طی کردن 4 تا 5 هزار کیلومتر (هر که زودتر روی دهد) ارائه شود و در صورت ردپایی از این موارد توسط مشتریان، گارانتی باطل خواهد شد.

فروش آنلاین لوازم یدکی کرمان موتور

در آذر ماه 1401، شرکت کرمان‌موتور سامانه آنلاین خرید لوازم یدکی برای تمام محصولات خود را معرفی کرد. این سامانه توسط شرکت بم خودرو ایجاد شده است و هدف آن تسهیل دسترسی مشتریان به قطعات یدکی اصلی است.

این پلتفرم، با رویکرد ساده و کاربرپسند طراحی شده است. مشتریان باید به وب‌سایت مراجعه کنند، ثبت‌نام کنند و سپس قطعه مورد نظر خود را خریداری کنند. به جز ارائه قطعات، این سایت امکان مشاوره آنلاین با کارشناسان را فراهم کرده است. اگر کاربران نتوانند قطعه مورد نیاز خود را در سامانه پیدا کنند، مشاوران سایت آنها را به نزدیک‌ترین نمایندگی مجاز کارخانه کرمان موتور ارجاع می‌دهند تا قطعه مورد نظر توسط نمایندگی مجاز سفارش داده شود.

صاحبان محصولات Kerman Motor با فعال کردن پروفایل خود در این سامانه، از طریق پیامک اطلاعات مربوط به اطلاعیه‌ها، فروشها، تخفیفات قطعات و برنامه‌های بازدید فصلی با تخفیف را دریافت می‌کنند.

خریداری لوازم یدکی از طریق این سامانه در تهران در همان روز و در شهرستان‌ها بین 24 تا 48 ساعت به دست مشتری می‌رسد. هزینه ارسال خریدهای بیش از یک میلیون تومان نیز رایگان است. همچنین، این سامانه امکان مرجوع کردن قطعات و دریافت قطعه جایگزین را نیز فراهم کرده است.


اخبار شرکت کرمان موتور

برای آشنایی با آخرین اخبار شرکت، از جمله طرح‌های پیش‌فروش خودروهای کرمان موتور، فروش فوری کرمان موتور و فروش اقساطی محصولات کرمان خودرو، مطالب منتخب زیر را مطالعه کنید:

اگر شما هم یکی از مالکان محصولات شرکت خودرویی کرمان هستید، مطالعه مقالات زیر نیز برایتان مفید خواهد بود.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم

 logo اپلیکیشن خودرو شاپ