مزایده خودروهای بهمن موتور (1404)

blog

تاریخ و زمان مزایده بهمن موتور چیست؟


مزایده گروه بهمن در شهریورماه 1404 از روز شنبه، 22 شهریور 1404 آغاز می‌شود و به مدت یک هفته دوام خواهد داشت. این دوره از مزایده بهمن موتور در تاریخ 29 شهریور 1404 خاتمه می‌یابد.


آدرس بازدید حضوری مزایده گروه بهمن کجاست؟

متقاضیان عزیزی که تمایل به بازدید حضوری از محصولات ارائه شده در این مرحله از مزایده خودروهای بهمن موتور دارند، می‌توانند در تاریخ‌های مشخص شده، از ساعت 8 صبح تا 15 به آدرس «کیلومتر یازده جاده مخصوص کرج (بزرگراه لشگری)، انبار خودروهای شرکت بهمن موتور» مراجعه نمایند.

چه خودروهایی در مزایده بهمن موتور حضور دارند؟

در این مرحله از مزایده بهمن خودرو، انواع محصولات شامل کامیونت تایگر و کشنده فاو 460 که به طور خاص تحت عناوین «مستهلک، کارکرده و مازاد» معرفی شده‌اند، به نمایش گذاشته شده‌اند.

سایت مزایده بهمن موتور چیست؟

متقاضیان پس از انجام بازدید حضوری از خودروها، می‌توانند تنها از طریق سامانه آنلاین مزایده بهمن موتور به آدرس auction.bahman.ir اقدام به ثبت قیمت پیشنهادی خود نمایند.


لازم به ذکر است که نتایج نهایی مزایده بهمن موتور پس از اتمام مهلت زمان برگزاری، حداکثر ظرف 72 ساعت اعلام می‌گردد و افرادی که بالاترین پیشنهادات را ارائه داده‌اند به عنوان برندگان این مزایده شناخته خواهند شد.



سوالات پرتکرار در مزایده بهمن موتور


در این مقاله، به بررسی سوالات کلیدی و متداول درباره فرآیند ثبت نام در مزایده بهمن موتور خواهیم پرداخت و شرایط و قوانین مربوط به تحویل خودروهای مزایده‌ای گروه بهمن را نیز تشریح می‌کنیم.


1. مشتریان برنده شده بعد از پرداخت و تکمیل وجه قیمت خودرو چه اقدامی باید انجام دهند ؟


الف) برای خودروهای فاقد پلاک: لطفاً جهت دریافت برگه احراز سکونت، اقدام نموده و مدارک مورد نیاز شامل کپی شناسنامه و کپی کارت ملی را به واحد اقلام مازاد ارائه دهید.



ب) برای خودروهایی که دارای پلاک هستند: پس از دریافت فاکتور فروش و هماهنگی با واحد اقلام مازاد، مشتریان می‌توانند با ارائه کارت ملی معتبر، به انبار خودروهای مزایده بهمن موتور مراجعه کرده و خودرو خود را دریافت نمایند.


2. شخصی که گواهینامه ندارد، میتواند در مزایده بهمن خودرو شرکت کند؟

بله! داشتن گواهینامه یکی از موانع شرکت در مزایده بهمن محسوب نمی‌شود.

3. به تازگی از سایپا و ایران خودرو ماشین خریده‌ام. آیا محدودیت زمانی شامل من نیز میشود؟

خیر! خودروهای مزایده از بهمن موتور هیچ گونه محدودیت خریدی ندارند.

4. در صورت برنده نشدن چند روز بعد سپرده عودت داده میشود؟


وجوه سپرده افرادی که موفق به برندگی نشده‌اند، حداکثر ظرف 20 روز کاری پس از اعلام نتایج برندگان، به شماره حسابی که توسط مشتری ارائه شده است، بازگردانده می‌شود.


5. زمان تحویل خودروهای برنده (پلاکدار و صفر ) چگونه است؟

خودروهای دارای پلاک پس از تأیید مالی و به دلیل آماده بودن مدارک، در مدت زمان حداکثر 7 روز کاری برای تحویل آماده خواهند شد. از سوی دیگر، خودروهای صفر (نوشماره) به علت نیاز به هماهنگی با نیروی انتظامی و شرکت بیمه، برای واگذاری معمولاً تا یک ماه زمان نیاز دارند.

6. برگه های احراز سکونت را از کجا باید تهیه کرد؟

برندگان موظف هستند پس از ثبت یا به‌روزرسانی آدرس محل سکونت خود در سامانه sakha.epolice.ir (سخا پلیس) و تأیید آن توسط راهور یا اداره پست، پرینت اطلاعات آدرس و مشخصات فردی را به همراه تصویر کارت ملی و شناسنامه خود به مزایده‌گذار ارائه دهند. عدم ارائه مدارک مذکور ممکن است منجر به حذف شخص از مراحل مزایده توسط مزایده‌گذار شود.

7. آیا ارائه احراز سکونت برای برندگان خودروهای صفر الزامیست؟


بله، برای شماره‌گذاری خودروهای صفر، ارایه اصل برگه احراز سکونت که از مراکز تعویض پلاک دریافت شده است، الزامی می‌باشد. این مدارک باید به نماینده امور اسناد ارائه گردد.


8. آیا امکان تمدید مهلت واریز وجه برندگان وجود دارد؟


متأسفانه امکان تمدید مهلت پرداخت برای برندگان وجود ندارد و این افراد ملزم هستند تا بر اساس مبلغ تعیین شده، نسبت به پرداخت وجه خودرو از طریق درگاه بانکی اقدام کنند.


9. آیا امکان تغییر و ویرایش خودروی ثبت نام شده وجود دارد؟


بعد از واریز وجه سپرده شرکت در مزایده، تنها یک مرتبه می‌توانید قیمت پیشنهادی برای خودروی منتخب خود افزایش دهید.


10. ایرادات خودرو چگونه اطلاع رسانی میشود؟


در حین برگزاری مزایده بهمن موتور، اطلاعات مربوط به ایرادات خودرو به صورت جامع و منظم از طریق فرم نصب شده بر روی شیشه خودرو به مشتریان عرضه می‌شود.


11. آیا خودروهای مزایده بهمن، بیمه بدنه و گارانتی دارند؟

خودروها بدون بیمه بدنه عرضه می‌شوند و در خصوص وضعیت گارانتی، اطلاعات لازم از طریق فرمی که روی شیشه خودرو نصب شده است، به مشتریان ارائه می‌گردد.

12. تعویض پلاک و انتقال مالکیت خودروهای پلاکدار چگونه است؟


در هنگام دریافت خودرو، نماینده شرکت یک وکالتنامه محضری به مشتری ارائه می‌دهد تا مراحل تعویض پلاک به راحتی انجام شود.


به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟
0از 5 امتیاز
( 0 نفر امتیاز داده‌اند )

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

تمامی درخواست های مشاوره در مجموعه خودروشاپ ازطریق تکمیل و ارسال فرم مربوط به درخواست شما می باشد.

پس از آن کارشناس مربوطه با شما تماس می گیرد.

دستیار هوشمند - آنلاین
 logo اپلیکیشن خودرو شاپ