
پورشه جشن Rennsport Reunion 7 خود را به شکل ویژهای در کالیفرنیا برگزار کرد. این جشن یک رویداد مهم است که پورشه به مناسبت تاریخچه خود در مسابقات برگزار میکند. در این رویداد مدل ویرایش شدهی 911 GT3 R rennsport را معرفی کردند، یک خودروی ویژه که برای استفاده در خیابان یا مسابقات GT3 طراحی نشده است، واقعاً 911 جدید و بسیار وحشی به نظر میرسد.
در زیر کاپوت این اتومبیل دونفره، یک پیشرانه 4.2 لیتری شش سیلندری تنفس طبیعی نصب شده است که از نسخه GT3 بهره برده اما بهطور کامل با مشخصات GT3 همخوانی ندارد. این موتور جدید قدرتی بالغ بر 611 اسببخار دارد که بطور اخص از سوخت E25 بهره میبرد.

با توجه به طراحی جدید پیستونها و میل بادامک 911، تراکم آنها افزایش یافته است. حتی گفته میشود که حداکثر دور موتور این خودرو تا 9400 دور در دقیقه میتواند رسیده و صدای آن فوقالعاده است. همچنین پورشه بخشی از پشتی خودرو را باز گذاشته تا وزن را کاهش دهد، با این حال این خودرو طراحی شده تا در خیابانها مورد استفاده قرار نگیرد.
دارای اگزوز بزرگ بوده و در صورت لزوم میتواند در مسیرهای با محدودیت صدا، صدا را کمتر کند. جعبهدنده ترتیبی GT3 جدید با 6 سرعت با بهبودهای کوچک به بازار عرضه شده و نیروی پیشرانه را به چرخهای عقب منتقل میکند.
بحث در مورد چرخها آغاز شد. این خودرو دارای رینگهای سفارشی 18 اینچی از برند BBS است که با تایرهای میشلین پوشانده شدهاند. جالب اینجاست که پورشه اعلام کرده که تنها کاپوت و سقف این خودرو با مدل GT3 R مشترک است.

طراحی ویرایش rennsport براساس مدلهای مسابقهای اصلی الهام گرفته است، به ویژه با بال عقب عریض که به وضوح به مدل تاریخی 935/77 اشاره دارد.
خریداران این محصول جذاب نیاز دارند که سریع عمل کنند، زیرا پورشه قصد دارد تنها ۷۷ دستگاه از آن با قیمت پایه یک میلیون و ۴۶ هزار دلار تولید کند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.