لکسوس RX L را به خاطر دارید؟ افراد زیادی این کار را نمی کنند. لکسوس سعی کرد مجموعهای از صندلیهای اضافی را در RX استاندارد جابجا کند، که منجر به یک ردیف سوم بسیار تنگ و حتی فضای بار کمتر قابل استفاده نسبت به همتای دو ردیفهاش شد. بنابراین لکسوس RX L را با آخرین نسل RX کنار گذاشت. در نهایت، این حرکت درست بود.
لکسوس TX جدید یک SUV سه ردیفه مناسب است. این دارای فضایی برای هفت بزرگسال با سایز معمولی و چمدانهایشان است، با تناسب و زیبایی که از لکسوس انتظار دارید. لکسوس TX بر اساس تویوتا گرند هایلندر بسیار خوب، سه گزینه پیشرانه برای انتخاب دارد. مشخصات سریع 2024 Lexus TX 350 AWD موتور توربوشارژ 2.4 لیتری چهار سیلندر خروجی 275 اسب بخار / 317 پوند فوت ظرفیت بار 20.2 / 54.7 / 97.0 فوت مکعب 5،000 دلار، بکسل 5000 دلار 50 (تخمینی)
موتور پایه آن یک توربوشارژ 2.4 لیتری چهار سیلندر است که 275 اسب بخار قدرت و 317 پوند فوت گشتاور دارد. مدل بعدی، یک هیبریدی 2.4 لیتری چهار سیلندر، 273 اسب بخار قدرت و 339 پوند فوت تولید می کند. پیشرانه 3.5 لیتری V6 پلاگین هیبریدی، 404 اسب بخار قدرت تولید می کند.
موتور پایه در این تریم TX 350 خوب است. قدرت به آرامی می رسد و فقط کافی است که TX عظیم را از مسیر خودش خارج کند. با در نظر گرفتن 7.8 ثانیه طول می کشد تا این TX دقیق به سرعت 60 مایل در ساعت برسد، شما در هیچ مسابقه درگ استاپ لایت در مقابل سایر سه ردیفه های لوکس با موتورهای تورکی تر پیروز نخواهید شد. و باید پای خود را عمیقاً در پدال گاز فرو کنید تا این SUV سنگین را به سرعت بالا ببرید. لکسوس TX در این مشخصات 4575 پوند وزن دارد.
اما مانند هر لکسوس در جنوب مدل F، عملکرد در اینجا هدف نیست. TX پادشاه راحتی است و سواری فوق العاده ایزوله روی بیشتر سطوح دارد. در بزرگراه، سیستم تعلیق نرم و لطیف به نظر میرسد، به سرعت برآمدگیها و موجها را از بین میبرد، و کابین بهخاطر از بین بردن صدای عالی، بیصدا است.
لکسوس برخی از بهترین صندلی ها را در تجارت می سازد و این بیشتر در اینجا صادق است. شکل عالی است، استحکام آن عالی است، و پشتی و پشتی کافی وجود دارد. اما دقیقاً مانند صندلیهای جلو در گرند هایلندر، پایین صندلی خیلی کوتاه است و برای بچههای لاغر و لاغر مثل خودم پشتیبانی نمیکند.
ردیف دوم و سوم، هر چند - نسبت به کلاس - عالی هستند. عقب ترین نیمکت دارای فضای سر و پا کافی برای نشستن راحت دو بزرگسال متوسط یا سه کودک بزرگتر است. و هنوز 20.2 فوت مکعب فضای سالم در پشت ردیف سوم وجود دارد - 12.8 بیشتر از RX L خروجی. مزایا: تن ها فضای بار، کابین دوست داشتنی، قیمت مقرون به صرفه
ردیف سوم را تا کنید و آن رقم ذخیرهسازی به 54.7 فوت مکعب میپرد، در حالی که با انداختن ردیف دوم این عدد به 97.0 فوت مکعب افزایش مییابد. من موفق شدم یک تشک بزرگ با چند کیسه و جعبه کوچک را بدون مشکل در پشت TX قرار دهم. این یک قهرمان حمل و نقل است - فقط مراقب باشید که اثاثه یا لوازم داخلی آن خراشیده نشود.
بیشتر سطوح کابین که در دسترس هستند در لمس نرم هستند، در حالی که چرم مصنوعی NuLuxe که صندلیها و سایر سطوح را میپوشاند، ظاهری واقعی دارد. یک قطعه آلومینیومی محکم روی داشبورد میشوید و بر روی چرم و پلاستیک نرمی که بیشتر کنسول جلو را میپوشاند برجسته میکند. تکه بزرگی از پلاستیک مشکی پیانو در اطراف شیفتر و جا لیوانی وجود دارد که مانند آهنربا اثر انگشت را می گیرد – اما این تنها قطعه تزئینی ناخوشایند در کابین است.
هر TX به صورت استاندارد با مجموعه کمک راننده Lexus Safety System+ 3.0 عرضه میشود که شامل کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، و دستیار حفظ بین خطوط میشود. و خارج از برخی از سیستمهای هندزفری واقعی، Safety Sense تقریباً به همان اندازه خوب است. این SUV را در مرکز خط نگه می دارد، بدون پینگ پنگ از این طرف به سمت دیگر، در حالی که ورودی های دریچه گاز و ترمز نرمی را ارائه می دهد که به خوبی به جریان ترافیک واکنش نشان می دهد. معایب: آهسته، سنگین
TX 350 پایه با دیفرانسیل جلو با سرعت 21 مایل به ازای هر گالن شهر، 27 بزرگراه و 23 مجموع سوخت جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه جرعه مصرف می کند - بهتر از کارآمدترین مدل های Infiniti QX60 و Acura MDX. اما اگر به دنبال کارایی هستید، TX پلاگین هیبریدی 27 مایل در هر گالن را با هم برمی گرداند و تا 33 مایل رانندگی الکتریکی را می رساند.
این همه راحتی، قابلیت و کارایی برای شما هزینه زیادی ندارد، چه باور کنید چه نه. قیمت لکسوس TX با مقصد و هندلینگ مدل 350 با دیفرانسیل جلو تنها از 55050 دلار شروع می شود. نسخه تمام چرخ محرکی که در اینجا آزمایش شده است، 1600 دلار اضافی اضافه می کند که از 56650 دلار شروع می شود. مدل پرطرفدار پلاگین هیبریدی 78050 دلار قیمت دارد.
اگر چیزهایی مانند چرم واقعی، چرخهای بزرگتر (تا 22 اینچ) و فناوریهای بیشتر - مانند یک صفحه نمایش هدآپ - میخواهید، باید از مدل لوکس استفاده کنید. این نسخه از 60950 دلار با دیفرانسیل جلو یا 62500 دلار با سیستم چهار چرخ متحرک شروع می شود.
صرف نظر از تریم، لکسوس در نهایت متوجه شد که چگونه یک SUV سه ردیفه عالی بسازد. به اندازه کافی طول کشید. با مجموعه ای عالی از پیشرانه ها، کابینی فوق العاده راحت، و هزاران بار، خریداران لوکسی که به فضای زیادی نیاز دارند، نیازی به جستجو ندارند.
بررسیهای بیشتر لکسوس لکسوس GX 550 2024 لندکروز قدیمی برای دنیایی جدید لکسوس TX 2024 بررسی اول درایو: دقیقاً آنچه ما به نظرات رقبا نیاز داشتیم Acura MDX Infiniti QX60 Volvo XC90