ورود محموله تازه خودروهای وارداتی از عمان به خودروشاپ

blog
Vitrin Ads Dah Charkh Ads Amlak Chi Ads Motor Chi Ads Motor Chi Ads

اولین محموله از خودروهای وارداتی از عمان در بندر جاسک بارگیری شد. با شروع رسمی فرآیند انتقال خودرو، این بندر به آرامی به یکی از قطب‌های حیاتی لجستیک و تجارت دریایی کشور تبدیل می‌شود.

با شروع رسمی فرآیند ترانزیت خودرو در بندر جاسک، نخستین مجموعه خودروهای وارداتی از عمان در این بندر تخلیه شدند و مرحله اجرایی ترانزیت آنها آغاز گردید.

حمیدرضا محمدحسینی تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و منطقه شرق هرمزگان، اعلام کرد که عملیات ترانزیت خودرو به صورت رسمی در بندر جاسک آغاز شده است. وی اظهار داشت که با دریافت مجوز موقت سه‌ماهه از گمرک جمهوری اسلامی ایران، شرایط برای اجرای این فرآیند در بندر جاسک مهیا شده است.

شروع عملیات ترانزیت خودرو در بندر جاسک

از منظر کارشناسی و با توجه به نخستین تجربه حمل‌ونقل خودرو در این بندر، بیان کرد: «دو شناور لندینگ‌کرافت که خودروهای سبک را از عمان حمل می‌کردند، در اسکله بندر جاسک پهلو گرفتند و عملیات تخلیه آن‌ها با موفقیت به پایان رسید. هر یک از این شناورها شامل هشت خودرو بودند.»

جاسک در مسیر پیشرفت تجارت و حمل و نقل قرار دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به پتانسیل‌های منطقه مکران بیان کرد: «ارائه خدمات بندری در جاسک به صورت مستمر و بدون توقف انجام می‌شود و با توجه به موفقیت‌های کنونی، پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک، محموله‌های بیشتری از خودروها از این بندر ترانزیت شوند.»

از منظر کارشناسی، ارتقاء ترانزیت خودرو از بندر جاسک می‌تواند علاوه بر تقویت اقتصادی مناطق مکران، نقش این بندر را در زنجیره لجستیک و حمل‌ونقل کشور افزایش دهد.

سوال یا نظری دارید؟

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی
خودروشاپ اپلیکیشن خودرو شاپ