سرویس ادواری مدیران خودرو 1402

مقالات خودرویی

کمپین امداد جاده‌ای نوروزی فونیکس

کمپین امداد جاده‌ای فونیکس با شعار «پشتیبان شما به وسعت ایران» در اسفند 1402 راه‌اندازی شده است. این کمپین از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به منظور افزایش رضایت مشتریان، شرکت فونیکس تعهد کرده است که خدمات پس از فروش خود را بهبود بخشد. از جمله اقدامات این شرکت برای بهبود خدمات، افزایش تعداد خودروهای امداد جاده‌ای است. این گسترش ناوگان به مشتریان این امکان را می‌دهد که از خدمات سریعتر و کارآمدتری بهره‌مند شوند. طبق برنامه‌ریزی برای کمپین نوروزی سال جدید، ۱۱۵ ایستگاه SOS در سراسر کشور فعال خواهند بود تا از آنجا کمک رسانی به مشتریان صورت گیرد. همچنین، مشتریان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت spa.radshid.com از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین مکان خود را به صورت آنلاین اعلام نمایند.

خدمات پس از فروش فونیکس اکنون در تمامی استان‌های کشور ارائه می‌شود. این پوشش سراسری نشان از تعهد فونیکس به مشتریان خود دارد و تضمین می‌کند که آنها در هر نقطه‌ای از کشور قادر به دسترسی به خدمات این شرکت باشند. فونیکس برای تعطیلات نوروز بازه زمانی امدادی از ۲۵ اسفند تا ۱۳ فروردین را در نظر گرفته است. در این مدت، مرکز تماس فونیکس به شماره تلفن ۰۲۱۴۹۰۸۲ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو خواهد بود.

مراکز خدمات پس از فروش این برند، حتی در دوران ایام نوروز، به مشتریان خدمات خود را ارائه می‌دهند. این امکان فراهم است که مشتریان در هر لحظه که به پشتیبانی نیاز دارند، حتی در ایام تعطیلات، از خدمات این برند بهره‌مند شوند.

با ابتکار کمپین نوروزی امداد جاده‌ای فونیکس، ما به ارتقای تجربه مشتریان می‌پردازیم. این ابتکار شامل گستردگی ناوگان امداد جاده‌ای، افزایش تعداد ایستگاه‌های امداد، پوشش منطقه‌ای، مرکز تماس ۲۴ ساعته، مراکز خدمات در ایام تعطیلات و قرعه‌کشی جوایز جذاب می‌باشد. این تغییرات منجر به بهبود استانداردهای خدمات پس از فروش خواهد شد.

ارائه بیش‌ترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس

در آذر ماه سال 1402، برند فونیکس با ارائه یک گارانتی طولانی مدت که از تمام رقبای بازار خودرو در ایران بیشتر است، استانداردهای جدیدی برای اطمینان و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه داده است.

گارانتی برند فونیکس تعهدات بی‌تزلزل خود را نسبت به کیفیت محصولات و رضایت مشتریان تضمین می‌کند. این برند گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر برای خودروهای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس فراهم می‌کند. به‌علاوه، ارائه‌دهنده خدمات فونیکس برای مشتریان خود بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت نیز فراهم کرده است که تجربه خرید مطمئن و ارامش‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌سازد.

با خرید باتری تیگو ۸ پرو، دارندگان محصول پلاگین-هیبرید فونیکس به امتیاز بیشتری دست خواهند یافت. این باتری از گارانتی فونیکس تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر پشتیبانی می‌کند. یک امتیاز دیگر زیبا در خصوص این خودرو، نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی توسط Home Service این برند به همراه هدیه یک شارژر همراه به مشتریان ارائه می‌شود.

جهت تکمیل گارانتی خودرو تیگو ۷ پرو، شما می‌توانید از گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری بهره‌مند شوید. همچنین، فونیکس برای افرادی که این گارانتی را انتخاب می‌کنند، پکیج تعمیر و نگهداری رایگان ۲ ساله یا ۶ نوبت فراهم کرده است. این خدمات پس از فروش گسترده ای را برای مالکان تیگو ۷ پرو فراهم می‌کند، تا آن‌ها بتوانند با اطمینان بیشتری از تجربه رانندگی خود لذت ببرند. این اعتماد به خودروهای فونیکس در نهایت توسط ضمانت‌نامه‌های آنها تضمین می‌شود.

فونیکس اف‌ایکس ، محصول اسپرت و جوان‌پسند فونیکس، با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر عرضه می‌شود که به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را می‌دهد. در اضافه، بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز در اختیار دارندگان فونیکس اف‌ایکس قرار دارد. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می‌کند که دارندگان فونیکس اف‌ایکس می‌توانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند، با اطمینان از تعهد فونیکس به رضایت آنها.

تعهد این برند به کیفیت بی‌نظیر، دوام و ارائه خدمات استثنایی باعث متمایز شدن فونیکس در صنعت خودرو می‌شود.

آغاز کمپین تابستانی مدیران خودرو

در مرداد ۱۴۰۲، مدیران خودرو برنامه‌ای ویژه با عنوان "کمپین خدمات پس از فروش تابستانی" برای مشتریان خود برگزار می‌کنند. این برنامه با هدف شناسایی و رفع مشکلات خودرویی مشتریان در فصل مسافرت‌های تابستانی برگزار می‌شود. با بهره‌گیری از شبکه‌ی گسترده‌ای از نمایندگی‌ها، مدیران خودرو قصد دارند تا مشتریان خود را در این فصل از سال بهترین خدمات پس از فروش را ارائه دهند و تجربه‌ی آسوده‌تری برای آن‌ها فراهم کنند.

طرح تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو

کمپین تابستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو از تاریخ 14 تا 26 مرداد ماه در حال برگزاری است. در این دوره، تمام نمایندگی‌های خدمات پس از فروش شرکت، مشتریان را به خود جذب کرده و خدمات برندهای مدیران خودرو را ارائه می‌دهند. این کمپین شامل خدمات مختلفی مانند ...

  • بازدید رایگان
  • 10 درصد تخفیف لوازم مصرفی ( شامل روغن‌موتور، روغن ترمز، ضد یخ، روغن گیربکس، روغن هیدرولیک، فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر بنزین، لنت ترمز)
  • 5 درصد تخفیف تا سقف 500000 تومان برای تعمیرات سنگین بالاتر از 400000 تومان
  • مایع شیشه شوی رایگان برای تمامی مراجعه‌کنندگان

در پایان فصل تابستان، برند مدیران خودرو اقدام به برگزاری یک کمپین تبلیغاتی با موضوع خدمات پس از فروش کرده است. بر اساس این کمپین، از بین افرادی که در این دوره به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کرده‌اند، 20 نفر به صورت رندم انتخاب می‌شوند و به آن‌ها جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

امداد 24 ساعته مدیران خودرو برای نوروز 1402

در اسفند ۱۴۰۱، مدیران خودرو کمپین ۲۴ ساعته‌ای برای ایام نوروز ۱۴۰۲ برگزار می‌کنند. این کمپین با هدف ارائه خدمات بهتر و پشتیبانی سریعتر برای مشتریان، از ۲۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اجرا خواهد شد. بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو امدادی و بیش از ۲۰۰ نفر کارشناس در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات امدادی به مشتریان هستند. شماره تماس ۰۲۱۴۷۶۵۱ در طول شبانه‌روز برای استفاده از این خدمات در دسترس مشتریان قرار دارد.

به منظور بهبود کیفیت خدمات، در تمامی دوره‌های کمپین امداد 24 ساعته، بیش از 150 نمایندگی انتخابی خدمات پس از فروش نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خواهند بود. در صورت نیاز به مراجعه به این نمایندگی‌ها، مشتریان مدیران خودرو می‌توانند از ساعت 8 صبح تا 16 بعد از ظهر به آنجا مراجعه کنند.

اقدام جدید ام وی ام برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان

در دسامبر 2022، برند ام‌وی‌ام به عنوان یک برند جوان‌پسند شناخته می‌شود که با افزایش مداوم رضایت مشتریان، در صنعت خود موفقیت‌آمیز عمل می‌کند. امروزه، ام‌وی‌ام یک واحد عملیات مشتری به نام customer operations راه‌اندازی کرده است. این واحد با تجزیه و تحلیل دقیقی از رفتارهای مشتریان، بررسی نظرات آن‌ها و برگزاری نظرسنجی‌های متعدد، نیازهای مشتریان را بررسی و ارزیابی می‌کند. هدف اصلی این واحد، ارائه خدمات منحصربه‌فرد و جذاب به مشتریان ویژه ام‌وی‌ام است. این اقدام بهبود استراتژی گسترش ارتباط مستقیم با مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها، همراه با تجربه لذت‌بخش رانندگی با محصولات ام‌وی‌ام، در سبک زندگی مشتریان تاثیرگذار خواهد بود.

برای شرکت ام‌وی‌ام،مهم است که مشتریان خود اطلاعات و علایق خود را ثبت کنند و با مطالعه شاخص‌های یک مشتری وفادار، عضوی از خانواده ام‌وی‌ام باشند تا از امکانات و مزایای ویژه این عضویت بهره‌مند شوند.

بخشی از امکانات و مزایای عضویت در برنامه مشتری ویژه شامل موارد زیر می‌شود:

  • شرکت درقرعه‌کشی‌های سالانه
  • اختصاص هدایای روز تولد
  • بهره‌مندی از هدایای ویژه
  • اولویت حضور در رویدادهای باشگاه مشتریان
  • اولویت در تجربه استفاده از اکسسوری‌های جدید
  • اولویت در پروژه‌های تصویربرداری سبک زندگی
  • اولویت در همکاری‌های Co-Branding
  • اولویت حضور در رویدادهای رونمایی و تست محصولات جدید
  • اولویت شرکت در جلسات هم‌اندیشی سالیانه با حضور مدیران ارشد 

ام‌وی‌ام به دنبال ایجاد تجربه متفاوت و بهتر در آینده است، برندی که به دنبال این است که لذت رانندگی را با ارائه خدمات ویژه به مشتریان بیشتر کند.

کمپین زمستان 1401 مدیران خودرو

در آذر ماه 1401، شرکت مدیران‌خودرو به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش راه‌اندازی کرد. این کمپین برای محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس مخصوص بود و از 26 آذرماه تا 15 دی‌ماه، به مدت 17 روز کاری، انجام می‌شد. هدف اصلی این کمپین شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودروها و کاهش هزینه‌های تعمیرات بود. خدمات ارائه شده در این کمپین شامل تمامی خودروها، چه با گارانتی و چه بدون گارانتی، بود.

  • بازدید رایگان شامل مواردی از جمله عیب‌یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاک‌کن و شیشه‌شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع ضد یخ رادیاتور، بازدید روغن موتور و روغن گیربکس و هیدرولیک و …
  • 20 درصد تخفیف در خرید قطعات مصرفی شامل لنت ترمز، روغن ها، فیلترها و …
  • تخفیف 80 درصدی اجرت تعویض
  • پذیرایی از مشتریان و مالکین خودروهای ام‌وی‌ام و فونیکس در زمان مراجعه به نمایندگی‌ها

در پایان دوره کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، بین مشتریانی که در این بازه زمانی به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کردند، قرعه‌کشی برگزار خواهد شد. به 20 نفر از این مشتریان برنده‌ی جوایز ارزشمند اعلام خواهد شد. همچنین، مشتریانی که هزینه‌ای بیش از یک میلیون و 200 هزار تومان را در نمایندگی‌های مدیران خودرو صرف کرده‌اند، 300 هزار تومان اعتبار هدیه از مدیران خودرو دریافت می‌کنند که به مدت 8 ماه معتبر است.


اخبار شرکت مدیران خودرو

جدیدترین اخبار شرکت شامل شرایط فروش AMV، اقساطی چری، اعتباری فونیکس و قیمت لوازم یدکی برندهای AMV و چری، همچنین آخرین اطلاعات در مورد طرح جایگزینی خودروهای کارکرده AMV و چری با خودروهای جدید، و همچنین جزئیات شرایط تبدیل خودروهای قدیمی به محصولات جدید مدیران خودرو در زیر مطالعه کنید.

اگر شما نیز یکی از صاحبان محصولات شرکت مدیران خودرو هستید، پیشنهاد می‌کنم مطلب مذکور را حتما مطالعه کنید.

نظرات

name
email
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
جستجو
منوی اصلی
پشتیبانی

شما میتوانید از طریق چت آنلاین و یا تماس تلفنی بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگیرید

دستیار هوشمند - آنلاین

سلام
من دستیار هوشمنده خودرو شاپ هستم

میتوانم به تمام سوالات شما در مورد انواع خودرو ها پاسخ بدهم
و یا در مورد بخش های مختلف وب سایت شما را راهنمایی کنم