
به تازگی، تویوتا اعلام کرده که یک ورژن ویژه با نام اف جی بروزر (FJ Bruiser)، که دارای یک موتور V8 قدرتمند از نسکار است، را تولید کرده است. این خودرو قبل از شرکت در نمایشگاه SEMA، رونمایی شده است و همچنین برای ارائه در کنار تاکوما X-Runner در نمایشگاه SEMA آماده شده است.
کابین و امکانات اف جی بروزر
تویوتا اف جی بروزر اولاً نمونهای از پیکاپ مدل 1966 FJ45 است که در حال حاضر دارای یک شاسی لولهای قوی و میلههای حفاظتی در داخل کابین میباشد.

در فضای کابین، با صندلیهای Daytona EVO از مومو مقابل روبرو شدهایم که با روکش پارچه شطرنجی مشابه مدلهای اولیه اف جی پوشیده شده است. همچنین، فرمان مدل قهرمانی 1968 Jackie Stewart از یک تامین کننده لوازم جانبی وارد کابین این خودرو شده است.
طراحی اف جی بروزر
بدنه این خودرو بر رینگهای 20 اینچی Method Beadlock با تایرهای 42 اینچی Krawler T/A KX از برند بی اف گودریچ تقویت شده است. در حالت بیشترین فشار، میتواند به اندازه کافی بالا برسد تا به بالای شیشه جلو برسد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده، تویوتا اف جی بروزر قادر است با کمترین ضریب دنده و به صورت خزشی در سرعت 20 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همچنین، در سرعت حداکثر 265 کیلومتر بر ساعت، دورشمار پیشرانه روی عدد 7 هزار قرار دارد.
یک محفظه بار جدید با برند CAMSO به جای محفظه قبلی نصب شده است. این محفظه بار شباهتی به محفظه سوخت دارد، اما با یک دکمه فشرده میتواند به آسانی از مهلکه جدا شود و در زمان خواباندن کف خودرو کمک کند.
مشخصات فنی تویوتا اف جی بروزر
محورهای یکپارچه، دیفرانسیل Currie در جلو و عقب، ترنسفر کیس Advanced Adapter Atlas و سیستم تعلیق تقویت شده با کمکفنرهای Fox و فنرهای آیباخ، توانایی بیراههنوردی این پیکاپ ژاپنی را افزایش میدهد.

در زیر چپق این خودرو هیجانانگیز، یک موتور ۳۵۸ اینچ مکعبی واقع شده است که توسط تیم مسابقاتی تویوتا برای مسابقات ناسکار توسعه یافته است. این موتور به طور اولیه قدرت تولیدی ۷۲۵ اسب بخار دارد. اما نمیتوان به طور قطع گفت که آیا خروجی آن برای تویوتا اف جی بروزر افزایش یافته یا خیر. از دیگر تغییرات فنی این خودرو میتوان به سیستم انتقال قدرت سه سرعته خودکار Rancho و سیستم اگزوز مگنا فلو اشاره کرد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.