
امو سری 6 از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۸۹ به عنوان یک کوپه گرندتور با دماغه بلند تولید شد و ظاهر زیبایی داشت. طراحی کابینی این مدل از بامو، توسط کارلکس به بهترین شکل ممکن ارتقا یافته و بسیار شکیل و مجلل میباشد.
شرکت تیونینگ کارلکس هفت دستگاه از این مدل خودرو را تولید میکند، اولین نمونه آن 635CSi مدل 1986 با رنگ بدنه مشکی و رینگهای چند پره است. کارلکس تغییراتی در ظاهر خودرو ایجاد نکرده و تنها نشان و لوگوی خود را اضافه کرده است.
در بخش فنی تنها تغییری که صورت گرفته، اصلاح سیستم تعلیق بوده است. جزئیات این تغییر اعلام نشده است، اما شرکت اشاره کرده است که تعلیق اسپرت و در عین حال نرم است.

در اروپا، مدل 1986 ب ام و 635CSi دارای یک موتور شش سیلندر خطی با حجم ۳.۵ لیتر و قدرت ۲۱۵ اسببخار میباشد. این موتور همراه با یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته استفاده میشود.
تغییرات عمدهترین و اساسیترین در داخل کابین خودرو اعمال شده است. صندلیها که ابتدا از چرم قهوهای بودند، توسط کارلکس به شکل پتینه تغییر یافتهاند، که این تغییرات طراحی زیبا و طبیعیای به نمای صندلیها بخشیده است. استفاده از چرم پتینه در صندلیها، داشبورد، درها و کنسول، به داخل خودرو زیبایی و شیکی اضافه کرده است. حتی صفحهی کیلومتر نیز با روکش چرم پتینه تزئین شده است.
صندلیها همان فریم اصلی را دارند، اما کارلکس از فوم محکم و فشرده برای آنها استفاده کرده است. این تیونر ادعا کرده است که اکنون صندلیها از مدل ارگونومیک فابریک بهتری دارند.

"کارلس از رادیو Blaupunkt Bremen SQR 46 DAB استفاده کرده است، که ظاهری کلاسیک دارد اما از USB و بلوتوث نیز پشتیبانی میکند. این رادیو مشابه یک سیستم پخش نوار کاست قدیمی به نظر میرسد."
برای ساخت هر ۶های بهروز شده توسط کارلکس باید ۱۲۰۰ ساعت زمان صرف شود. اغلب این زمان برای پتینه کردن چرمها استفاده میشود. کارلکس مدعی است که ساخت یکی از این ۶ها به میانگین ۳۴۰ ساعت زمان نیاز دارد.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.