
برای ساخت یک موتورسیکلت سفارشی، اولین قدم ضروری انتخاب یک پایه مناسب است تا نتیجه نهایی به اندازه کافی جذاب و مطلوب باشد. به همین دلیل، Jacek Mulak یک طراح موتورسیکلت و متخصص لهستانی در شرکت Cardsharper Customs، به خودروی هوندا CB550 مدل 1977 نگاهی انداخته و آن را به یک اثر هنری خارقالعاده تبدیل کرده است. او همچنین با همکاری با یک طراح گرافیک به نام Michal Cwiek، به این موتورسیکلت فوقالعاده شخصیت و زیبایی بیشتری بخشیده است.
نمونهی مورد انتخاب برای انجام این پروژه، به شرایط و سلیقه طراحان جدید نمیخورد و نیاز به بهبود داشت. در مرحلهی اول کار و پس از حذف سیستم تعلیق و ترمز قدیمی، تعلیق جلو چنگالی Showa متعلق به مدل GSX-R از سازندهی سوزوکی با کاهش 25 میلیمتری ارتفاع، کالیپر ترمز Tokico، چراغهای جلو با تکنولوژی LED، صفحه نشاندهنده MMB-Messtechnik و آینههای جانبی متفاوت نصب شدند.

سیمکشی سیستم برق و زیربنای پشتی جایگزین شده و تنها نشست متناسب با طراحی جدید بدنه با پوشش چرم مشکی و سیستم ترمز Gixxer و چراغ نواری LED در عقب نصب شدند.
در این نمونه، ما از یک برند نامشخص رینگ 17 اینچی استفاده کردهایم و تایرهای Metzeler Tourance را در هر دو محور نصب کردیم. علاوه بر این، تغییرات فنی دیگری اعمال شده است که شامل نصب فیلترهای هوا، کاربراتور و اگزوز جدید میشود.
تزئین بدنه این خودرو با نقوش طلائی بر روی زمینه مشکی و خاکستری انجام شده است. Michal Cwiek مسئولیت طراحی و اجرای این تزئینات را برعهده داشته است. همچنین باک و کالیپرهای ترمز از رنگ طلایی استفاده شده اند و برخی جزئیات دیگر با استفاده از روکش پولیش خورده گالوانیزه آغشته شده اند.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.