![این تنها خودروی V12 ژاپن در تاریخ است و شما می توانید آن را در ایالات متحده داشته باشید]()
تویوتا سنچری 1997، تنها خودروی تولیدی موتور جلو و دیفرانسیل عقب با موتور V12 از ژاپن، راهی ایالات متحده شده است و در حال حاضر در معرض فروش است. این لیموزین لوکس با فرمان راست با خودروی ژاپنی، با عنوان در ماساچوست، نگاهی اجمالی به دنیای انحصاری افراد تجاری بلندپایه، مقامات دولتی و حتی خانواده سلطنتی ژاپن دارد که به طور سنتی صاحبان مفتخر قرن معتبر بوده اند. سلسله. و این کار را با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد.
کیلومتر شمار این خودروی خاص تقریباً 218700 کیلومتر را نشان می دهد که به معنای مسافت 135900 مایل است. فروشنده فروشنده که گواهی بر تاریخچه خوب آن است، تأکید می کند که هیچ تغییری در خودرو انجام نشده است و اصالت آن حفظ شده است. این خودرو دارای یک خوشه ابزار متریک است و مجهز به ویژگیهای کارخانهای است که شامل چرخهای 16 اینچی، صندوق عقب نرم، روکش چرمی، پانل ابزار دیجیتال، گرمکن صندلیهای جلو و عقب، عبور از پشت صندلی سرنشین جلو، ماساژ و... صندلی های عقب خوابیده، کنترل تهویه مطبوع خودکار، پرده عقب برقی، و تهویه مطبوع عقب و کنترل های رادیویی. گالری: 1997 Toyota Century برای فروش 19 عکس
تویوتا سنچری 1997 در زیر کاپوت دارای یک موتور 5.0 لیتری V12 قوی است که حدود 276 اسب بخار قدرت و 340 پوند فوت گشتاور دارد. این نیرو از طریق گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ های عقب منتقل می شود. فروشنده فروشنده با انجام کارهای تعمیر و نگهداری لازم از جمله تعویض روغن و فیلتر و تعویض واشرهای پوشش سوپاپ و بازوهای کنترل عقب از آمادگی خودرو برای فروش اطمینان حاصل کرده است.
با این حال، مانند هر وسیله نقلیه قدیمی، این قرن با چند گسل شناخته شده همراه است. این موارد شامل برخی از ایرادات بیرونی مانند تراشه ها و خراش ها و همچنین ترک ها و ضربه های روی سپر جلو است. علاوه بر این، شواهدی از پوسته شدن و حباب زدن در روکش آینه جانبی، خراشیدگی و ترک در روکش چرخ، و همچنین چین و ترک بر روی تودوزی چرمی وجود دارد. در مجموع، با توجه به قیمت نسبتا پایین 8250 دلاری آن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و حدود 24 ساعت تا پایان حراج Car and Bids باقی مانده است.
مدل VG50 با موتور V12 که در سال 1997 معرفی شد، دوران لوکس بی نظیر را رقم زد. این مدل در نهایت توسط VG60 Century با موتور V8 در سال 2018 جایگزین شد و به تنها موتور دوازده سیلندر تولیدی ژاپن پایان داد.
این خودروها حتی نادرتر هستند: Toyota Century Convertible سفارشی آماده خدمت به امپراتور جدید ژاپن Toyota Century GRMN به تولید می رسد... به عنوان مدل مقیاس