
مدل جدید ET9، که به عنوان پرچمدار برند نیو در سال ۲۰۲۳ معرفی شد، در مرحله پیشفروش قرار گرفت. این خودرو با قیمتی بالغ بر ۱۱۲,۸۰۰ دلار به بازار عرضه میشود و اولین تحویلهای آن در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۵ انجام میشود.
با توجه به درخواست شما، پاراگراف فرستاده شده را بهبود دادم و مجددا نوشتم:
با هدف نمایش دادن آخرین فناوریها و دستاوردهای خود، نیو تکنولوژی به روشنی تمام تلاش خود را در ET9 به کار برده است. این خودرو مجهز به تکنولوژیهای جدید و پیشرفته است که توسط ویلیام لی، مدیرعامل شرکت، در یک معرفی جامع بیش از یک ساعت و نیم معرفی شد.
رقبای اصلی تویسان در بازار چین شامل بامو i7 و مرسدس بنز EQS هستند. شرکت نیو هم اعلام کرده که اولین شخصی که سفارش تویسان رو ثبت کنه، ۱۰۰ ساعت خدمات رایگان دریافت خواهد کرد.
طراحی نیو ET9
نیو ET9، یک خودروی بزرگ، چهار نفره و با بدنه فستبک است. ابعاد آن به 5324 میلیمتر در طول، 2016 میلیمتر در عرض و 1620 میلیمتر در ارتفاع است. فاصله محوری آن نیز 3250 میلیمتر میباشد. کاپ رینگهای ۲۳ اینچی این خودرو، مانند کاپ رینگهای رولزرویس ثابت هستند و لوگوی نیو همواره قابل خواندن خواهد بود. اسپویلر فعال عقب آن نیز از جت الهام گرفته شده است.

کابین و امکانات نیو ET9
در داخل خودرو، شما با تعداد زیادی نمایشگر روبرو خواهید شد. صفحه کنترل مرکزی این خودرو ۱۵.۶ اینچ است و دو صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی در قسمت پشت قرار دارد. همچنین یک نمایشگر ۸ اینچی برای سرنشینان عقب نیز در نظر گرفته شده است. برای راحتی سرنشینان عقب، میزهای تاشو و یخچال کوچک ارائه شده است. همچنین صندلیهای عقب این خودرو قابلیت خم شدن تا ۴۵ درجه را دارند.
تراشه ۵ نانومتری ADAS با نام NX9031 به عنوان یک همکار قدرتمند برای تراشه Qualcomm 8295 معرفی شده است. این پلتفرم جدید تحت عنوان ADAM 2.0 شناخته میشود و سیستم عامل کابین خودرو از نسخه SkyOS استفاده میکند.

همانطور که اشاره شد، محصول دارای سه لیدار است؛ یکی در بالای شیشه جلو و دو تا در نمای جانبی.
مشخصات فنی نیو ET9
این سدان برقی قابلیت شارژ با ولتاژ ۹۰۰ ولت را داراست. همچنین، شارژ سریع با توان ۶۰۰ کیلووات و جریان ۷۶۵ در آن ممکن است. باتری این سدان از سلولهای استوانهای 46105 تشکیل شده است و دارای تراکم ۲۹۲ وات ساعت در هر کیلوگرم است. باید ذکر کرد که این باتری قابلیت تعویض نیز دارد.

این مقاله در مورد یک خودرو است که دارای سیستم Sky Ride با شاسی هوشمند نیو است. چرخهای عقب قابلیت فرمانپذیری تا ۸.۳ درجه را دارند و تعلیق هیدرولیک فعال یکپارچه دارند. مدیرعامل نیز بیان کرده است که نسل جدید پورشه پانامرا دارای سیستم تعلیق غیریکپارچه است و به همین دلیل تعلیق نوتر و پیشرفتهتر است.
جدیدترین را در خودرو شاپ بخوانید.